Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3541
hei godtfolk, har funnet ut at en slik i lommeboka på byen er god forsikring mot whiskeydick men nå har det seg slik at det er tomt og han jeg fikk av sist ikke kommer til og ta inn mer, har spurt litt rundt forbi men det virker som om ingen har dette inne, har ikke lyst til og bestille fra deepweb da jeg ikke har nokk kunnskap rundt det samt ikke vil risikere noe stress med onkel :P er det bare jeg som har vært uheldig eller er det skjelden vare i stavanger :P?
Jeg kjenner ikke til hvordan det står til i Stavanger, men jeg kan fortelle deg følgende:
1) Du får ikke potensmiddeler innenlands på deep web i dag.
2) Potensmiddeler er C-preparater uten misbrukspotensiale så det skal veldig godt gjøres å få problem med Onkel. De beslaglegger så absurde mengder av dette at du har ingen anelse.
Trådstarter
Sitat av Esoterisk Vis innlegg
Jeg kjenner ikke til hvordan det står til i Stavanger, men jeg kan fortelle deg følgende:
1) Du får ikke potensmiddeler innenlands på deep web i dag.
2) Potensmiddeler er C-preparater uten misbrukspotensiale så det skal veldig godt gjøres å få problem med Onkel. De beslaglegger så absurde mengder av dette at du har ingen anelse.
Vis hele sitatet...
Såpass ja, takk for oplysningene :-)
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Man får forelegg hvis det blir stoppet og man blir tatt. Brudd på legemiddelloven.
Jeg har desverre erfaring med å bli tatt med denne medisinen i tollen på hjemreise fra Thailand.
Enda en prikk på rullebladet samt noen tusen i bot.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Man får forelegg hvis det blir stoppet og man blir tatt. Brudd på legemiddelloven.
Jeg har desverre erfaring med å bli tatt med denne medisinen i tollen på hjemreise fra Thailand.
Enda en prikk på rullebladet samt noen tusen i bot.
Vis hele sitatet...
Nå ønsket vel TS å bestille det i posten og ikke smugle det inn i landet på egenhånd. Det blir ikke akkurat sammenlignbart. Du kan liksom ikke nekte for så mye når det ligger i bagasjen din.
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Får mann prikk på rulleblad for å ta det inn ? Må vel ha vært store mengder da?
50-100 stk inn vil jeg tro de ser mellom fingrene med .
Vet flere som har blitt stoppet , å de har til å med fått lov å ta det med seg inn .
Har aldri hatt problemer med å ta med seg hjem fra Thailand. Personlig forbruk er ikke det lov da? ��