Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 624
Noen som har hørt om zoom-in?
Jeg har fått tilbud om å være med å lage en dissin kortfilm.
Budsjettet er på 250 000 så det er jo noe seriøst no liksom.
Noen som har sett noen filmer av de før?
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Navnet høres kjent ut. Er de basert i Fredrikstad?

h
sikkert kult uansett
Opprinnelig postet av SharQ
Navnet høres kjent ut. Er de basert i Fredrikstad?

h
Vis hele sitatet...
Er ikke sikker. Filminnspillingen skjer i Oslo. Det er alt jeg vet til nå Han som er sjefen for dette er bortreist no noen dager så får ikke ut noen info enda.
Da har jeg funnet ut hva zoom-in er for noe
Det er en film-festival, utendørs på akershus festning. Hvor de viser mange kortfilmer.
Så det er festivalfilmen som skal lages.
Hva blir evt. din rolle i filmen? Skal du spille eller regissere? Det høres jo ganske seriøst med et såpass stort budsjett. Hvis det er noe du er interressert i, ville jeg anbefalt deg og slått til på tilbudet.
Skal ikke spille, skal være med og lage den. Lære litt om hvordan man lager film, få litt erfaring Film er absolutt noe jeg har lyst å drive med "når jeg blir stor". Min bror kjenner han som er leder og styrer hele den innspillinga, så derfor har jeg fått tilbudet.
Han må lage masse filmer og få masse erfaring for å komme inn på en regissør skole som har opptak hvert 3 eller 4 år, og kunn ser på erfaring ingen karakterer.
Har takket ja til det. Tror det kan bli artig
Har du tenkt og søke på regissør-skole?
Du får ha lykke til, og forresten: Hvilken film er det du skal være med og lage?
Vet ikke. Har veldig lyst, men krever masse erfaring for å komme inn der, og veldig få som lykkes
Men er jo drømmejobben. Syns det er veldig artig å lage film!

Er en kortfilm til selve zoom-in festivalen. Noe mer en det vet jeg ikke enda