Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 4068
Prøvde en rar form "amfetamin" jeg aldri har vært borti før i min 6 årige karriere kan noen fortelle meg om de har vært borti liknende før, evt vet hva det er?

For det første så hadde den en ekstremt kremaktig konsistens som jeg aldri før har vært borti, å da mener jeg at d var prikklikt kakekrem, bare bittelitt rosa i fargen

Hadde mine tvil til om den ville tørke, så jeg droppet kanskje 1gram +- i toalettpapir å drakk 1 liter vann.
Mens jeg venta på funk snorta jeg kanskje 03 i tillegg å det smakte av speed både ved drop og snøring, men ganske mildt/moderat.

Skal nevne at jeg er diagnosert ADD da jeg var rundt 7-10 år gammel dvs. Ca 20 år siden.

Funken på disse greiene virket til å være fraværende bortsett fra berøringssansene var forsterket (det man tar på føles litt rart, men godt)
Gikk ut entur etter ca 30-45 min etter droppen og gikk kanskje 1km.
Når jeg kom innendørs igjen svetta jeg som faen, men annet enn d ingen rusfølelse, som jeg på dette tidspunkt bestandig bruker å ha ved så høyt inntak, satt inne å sovna neste av før jeg dro ut å syklet en tur for å spise kaker å drikke kaffe, følte meg litt underlig, men absolutt ikke påtent, kanskje mer bedøvet.
Det er når jeg kom tilbake at jeg virkelig angret på å ha tatt noe i d hele tatt, da jeg ikke bare svetter som en gris, men får også så ondt i mage, lyske å testiklene at jeg klarer knapt stå (unormalt da jeg er ganske stor å takler endel smerte), dette varer ganske lenge men forflytter seg mellom de 3 plassene hele tiden, det er på dette tidspunkt at jeg også føler at jeg er blitt rusa, ikke mye, ganske kontrollerbart, men ruset å kjeften går hyppig, kanskje 2 timer eller mer etter inntak.

Noen som kan forklare meg hva jeg evt har blitt eller fådd i meg ?
Det er jo dritten med pulver at du aldri vet hva du får. Det kan være alt fra melkepulver til harde kjemikalier eller hodepinetabletter og koffein. Who knows?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sjaman, en ny vei.
Martypewz's Avatar
Muligheten for rottegift er jo alltid til stede når den er rosa i fargen.