Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3569
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Uff, tenker på alle de dumme valgene og tingene jeg har gjort og sagt på rivotril de siste to årene. Man føler jo seg gjerne oppegående og normal, men kan finne på å si og gjøre de rareste ting. Hadde man vært full hadde man i det minste hatt en unnskyldning for den rare oppførselen, eller merker folk om man har tatt rivotril eller andre benzoer? Har dere gjort noe dumt på rivotril eller lignende?
Men merker gjerne at det er noe "off" med folk på store mengder benzo, men om en ikke er kjent med illegale rusmidler så vil tanken muligens ikke streife. Er bare å google, så finner du utallige historier der folk har dritt seg loddrett ut på benzoer
Jepp, tenker at de fleste som har misbrukt benzoer har historier å komme med. Selv har jeg flere men de fleste av de som jeg kommer på var med alkohol i bildet også, kjipt når du ikke husker så mye av det selv heller.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dummer meg ut hver gang jeg spiser rivo, så måtte slutte lite gøy å våkne opp å ha såret halve familien eller gjort noe annet latterlig
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jaja. Du er ikke alene, det lover jeg på dyrt og hellig.
Hilsen idiot som har spist Rivotril.
Spiste rivotril hver dag i over 3 år. Det som hjemsøker meg mest, er ikke de gangene jeg har driti meg ut veldig opplagt, men at jeg over tid har vært en jævla idiot som har behandla folk som dritt. At folk driter seg ut en gang blir glemt, men når du er sånn over tid så skaper det inntrykk hos folk.
Anonym bruker
"Mulig Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har ikke gjort noe veldig alvorlig på Rivotril, men jeg kalte min far for en feit gris en gang. Sliter med dårlig samvittighet pga det da...
Anonym bruker
"Avhengig Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Første og eneste gangen jeg har misbrukt piller, var rivotril. Ble strengt tatt en kleptoman.

Var på fest sammen med bekjente og venner. En kompis, som den tid var en smule på kjøret hadde med seg rivotril. Jeg presterte selvfølgelig svelge ned en del piller sammen med øl. Tiden gikk, rivotrilen begynte ta seg opp i kroppen. Endte opp alene på det ene soverommet. Der var det jo så mye "gull" jeg gjerne skulle hatt. Trødde ned det jeg fant interessant i lomma, samt under selve buksa. Det var ikke rent lite. En discman, (ja, det er lenge siden) samt en haug med cder som jeg kommer på akkurat nå, men det var mer. Discman og ørepropper trødde jeg ned i buksa bak beltet. Øreproppene skulle jeg selvfølgelig ha med. "Listet" meg stille forbi de andre som var på festen. Jeg hadde jo funnet gull, måtte komme meg fortest mulig ut. Endte opp på kjøkkenet før jeg brått ble revet ned i bakken bakfra.

Full stripp av klær. Det rant ut i det jeg tok av meg buksa. Jeg hadde selvfølgelig ikke fått med meg at øretelefonene hang ut av buksesmekken. Discmanen var sikkert like synlig. Ble ferska så det sang etter, men jeg blånekta selvfølgelig. Hadde da vel ikke tatt noe som helst. Han ene karen ble rimelig forbanna (forstår det), så jeg ble utfordret til slåsskamp utenfor boligen. Heldigvis så skjønte noen andre på festen tegninga. Jeg har aldri tidligere vært en person som har sjålet så mye som en sjokolade på butikken tidligere, eller etter for den del

Jeg og kameraten fikk beskjed på at vi måtte forlate festen (ser den). Husker egentlig ikke så mye fra resten av kvelden, men morgenen etter så våknet jeg med en pitteliten barnesykkel med blomsterkurv foran, tohjuling (jeg hadde selvfølgelig tatt den også) på trappa til Bunnpris Ugla på Byåsen her i Trondheim. Da hadde jeg syklet på den fra Ila. De som kjenner Trondheim kan selv se for seg distansen, på en barnesykkel. Kun oppoverbakker i flere kilometer. Fikk somla meg sammen. Gikk den korte turen fra butikken hjem til kameraten. Var ikke mer enn ca. 100 meter fra selve butikken, men jeg fant det vel fornuftig sovne på trappa til Bunnpris.

Kompisen husket heldigvis hvor jeg hadde vært så idiot stjele en barnesykkel. Så jeg fikk satte den tilbake dagen derpå.

Kanskje like greit at reaksjonene ble såpass voldsomme første gangen man inntok "piller". Har heldigvis klart holde meg langt unna i ettertid.

Var litt av en kveld.... glemmes aldri.
Ai ai ai!
Forstår ikke hva det er med akkurat Rivotril, Xanor og Flunipam som gjør at folk blir klepto?
Har hatt nøyaktig samme reaksjon på Rivo som det du beskriver ovenfor.
Driver å tusler inne på Amfi senteret og "tror" jeg er usynlig når jeg fyller lommene med all slags tull jeg egentlig ikke har bruk for...
Har aldri prøvd å blande Rivotril med alkohol, men kan tenke med det forsterker effekten noe inn i granskauen.!
En ting til jeg la merke til ved langvarig bruk av Rivotril(var en periode der jeg tok ganske store doser daglig) var de verste psykiske abstinensene jeg noensinne har opplevd!!
Følte meg rett og slett suicidal og ekstremt deprimert.
Dette var som sagt etter langvarig og intensiv bruk av stoffet.
Er det andre som har opplevd lignende comedowns?
Sitat av _$_ Vis innlegg
Ai ai ai!
Forstår ikke hva det er med akkurat Rivotril, Xanor og Flunipam som gjør at folk blir klepto?
Har hatt nøyaktig samme reaksjon på Rivo som det du beskriver ovenfor.
Driver å tusler inne på Amfi senteret og "tror" jeg er usynlig når jeg fyller lommene med all slags tull jeg egentlig ikke har bruk for...
Har aldri prøvd å blande Rivotril med alkohol, men kan tenke med det forsterker effekten noe inn i granskauen.!
En ting til jeg la merke til ved langvarig bruk av Rivotril(var en periode der jeg tok ganske store doser daglig) var de verste psykiske abstinensene jeg noensinne har opplevd!!
Følte meg rett og slett suicidal og ekstremt deprimert.
Dette var som sagt etter langvarig og intensiv bruk av stoffet.
Er det andre som har opplevd lignende comedowns?
Vis hele sitatet...
Du kan jo ta en titt i den tråden her så får du se:
https://freak.no/forum/showthread.php?t=294813
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var veldig stor forbruker av rivotril med alkohol, den eneste "dumme" tingenen jeg gjorde var å legge meg og sove på de aller stussige plassene tenkelig når jeg det ble for mye, ellers bare litt rar oppførsel for andre. Men hvem vet?...