Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vært snill å vurder å slå på annonsevisning, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2510 376651
Registrer deg for å skrive svar Trådrulett
nov. 2016
7
Sitat av nehmZ Vis innlegg
Det skal nok litt mer til -- det er liksom ikke bare å putte frø i jorda, også får du planter. Noen er heldig, men cannabisplanten trenger nokså mye lys og varme for å vokse.

Dessuten, det er fort gjort at noen oppdager plantene - er det verdt å få det på seg?
Vis hele sitatet...
Det er vel det samma risken man tar når man går rundt på vaterland/plata å kjøper cannabis der, som å dra til skogs? Vil heller tro det er mye mindre sjans for å bli tatt med skogsdyrking enn med kjøp på plata.
Kloroplast's Avatar
sep. 2016
142  26
På plata får man dritt som i bestefall kan minne om hasj, i skogen er det egen innsats og værforhold som teller. Ja man finner "hasj" på plata, er det verdt det? Nei.
nov. 2016
7
Sitat av Kloroplast Vis innlegg
På plata får man dritt som i bestefall kan minne om hasj, i skogen er det egen innsats og værforhold som teller. Ja man finner "hasj" på plata, er det verdt det? Nei.
Vis hele sitatet...

Derfor skjønner jeg ikke hvorfor ikke flere bare dyrker sin egen? Folk drar helt til (var det nederland?) Og skaffer seg medisinsk cannabis på resept, noe som koster masse penger da dem kun får med seg et par gram på hver tur. Da må det jo være mye lettere, tryggere og mer økonomisk for disse folkene å bare dyrke sin egen selv
nov. 2011
885  166
Sitat av Blabbla Vis innlegg
Derfor skjønner jeg ikke hvorfor ikke flere bare dyrker sin egen? Folk drar helt til (var det nederland?) Og skaffer seg medisinsk cannabis på resept, noe som koster masse penger da dem kun får med seg et par gram på hver tur. Da må det jo være mye lettere, tryggere og mer økonomisk for disse folkene å bare dyrke sin egen selv
Vis hele sitatet...
Mer økonomisk, ja.
Tryggere og lettere med den narkotikapolitikken vi har, nei.

Greia med resept på medisinsk cannabis er at du kan kun ta med deg 1 mnd forbruk og det er legen som bestemmer om du trenger 1 gram om dagen eller 5 gram om dagen så antall gram du kan innføre er opptil den legen som skriver ut resepten. Vanlig dose er 1-3 gram pr dag, men det er ikke uvanlig å få 100gram til en mnd forbruk.
anon-395506
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Anonym bruker
Bare for moro tillater jeg meg selv å laste opp et par bilder av min første grow. De er relativt små, og ble plantet med to uker mellomrom. Plantet dem da jeg så min siste mulighet for i år her på den sørlige halvkule, Sent januar/tidlig februar. Blomstring startet siste uken i februar, og vi går inn i uke ti siden blomstringen begynte.

http://m.imgur.com/a/hWAkf
Kloroplast's Avatar
sep. 2016
142  26
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bare for moro tillater jeg meg selv å laste opp et par bilder av min første grow. De er relativt små, og ble plantet med to uker mellomrom. Plantet dem da jeg så min siste mulighet for i år her på den sørlige halvkule, Sent januar/tidlig februar. Blomstring startet siste uken i februar, og vi går inn i uke ti siden blomstringen begynte.

http://m.imgur.com/a/hWAkf
Vis hele sitatet...
Det er det som er så fint med bra værforhold... Man kan nesten bare putte noen bagseeds i jord og ikke tenke så mye mer på det.
Tror du kunne fått mer utbytte av den største ved å toppe den en gang og dra de to nye skuddene til hver sin side med lst. Oppdater om halvannen uke

Om alle strains kunne bli ferdige i Norge, hadde 'alle' dyrka sitt eget.
nov. 2016
7
Sitat av Kloroplast Vis innlegg
Det er det som er så fint med bra værforhold... Man kan nesten bare putte noen bagseeds i jord og ikke tenke så mye mer på det.
Tror du kunne fått mer utbytte av den største ved å toppe den en gang og dra de to nye skuddene til hver sin side med lst. Oppdater om halvannen uke

Om alle strains kunne bli ferdige i Norge, hadde 'alle' dyrka sitt eget.
Vis hele sitatet...
De fleste strains blir ferdige rundt østlandet dersom man forkultiverer dem, og gir dem vann innimellom mens de står ute. Ellers så er det ikke så avansert å kjøpe strains beregna for untendørsdyrking heller.
wackwrack's Avatar
jan. 2013
98  25
Det er vel for sent å toppe eller begynne å trene en plante som allerede er så lang inn i blosterfasen?
anon-7323f4
Anonym bruker
Ja det er forseint nå, bare la den være å stell pent med den
Kloroplast's Avatar
sep. 2016
142  26
Mente da selvfølgelig at planten kunne blitt toppa når det var mulighet for det. Men fortsett å ta vare på de. Siden dagene er kortere enn 12 timer fra 20. mars til 20. september sør for ekvator, kommer alle nye frø du spirer gå rett i blomst, da kan du ha flere planter i samme potte.
anon-395506
Anonym bruker
Hva legger dere i stell pent annet enn vann og sol, er det noe jeg glemmer? Ser for meg at jeg gir den en uke til, kanskje to. Hva tror dere om det? Vanskelig å se på bildet, kanskje jeg laster opp et close up. Uansett synes jeg tricsa øverst på planten ser hvite ut, og nesten halvparten av hårene er oransje.
Registrer deg for å skrive svar
Moderer