Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vært snill å vurder å slå på annonsevisning, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  57 145772
Registrer deg for å skrive svar Trådrulett
Biru helevet
fågelwrap's Avatar
okt. 2009
333  220
For guds skyld, vi lever i 2017, i et forferdelig samfunn der status og det matriarkalske betyr mer enn duden på gata. Samfunn med 300x20 genders som vi skal akseptere å leve i harmoni med, ellers tar feminister oss.

Skal si jeg ønsker ikke krig.. men fyfaen, håper nesten krig eller atomkrig evt at Russland griper inn på det forbanna hårsåre samfunnet vi lever i.
La oss for faen utrykke oss som vi vil til en viss grad selvsagt, men slik det har gått til nå gjør meg rett og slet kvalm..

Kjære Putin, æ e finnmarking, jobber gjerne under din kommando (ønske tenking at han leser dette)
Kjære Trump: Fuck yeah, endelig en som har baller til og å utrykke seg, gi faen i hårsåre kvinnfolk evt de som kaller seg for mann.

Moral; La oss ha ytringsfrihet, men kreft må blø (Før kripos/nFF ser på dette som et radikalt og potensialet greie, ikke vær hårsår, bare uttrykke min mening nå)
Paranoid android
robhol's Avatar
aug. 2006
Sitat av fågelwrap Vis innlegg
For guds skyld, vi lever i 2017, i et forferdelig samfunn der status og det matriarkalske betyr mer enn duden på gata. Samfunn med 300x20 genders som vi skal akseptere å leve i harmoni med, ellers tar feminister oss.

Skal si jeg ønsker ikke krig.. men fyfaen, håper nesten krig eller atomkrig evt at Russland griper inn på det forbanna hårsåre samfunnet vi lever i.
La oss for faen utrykke oss som vi vil til en viss grad selvsagt, men slik det har gått til nå gjør meg rett og slet kvalm..

Kjære Putin, æ e finnmarking, jobber gjerne under din kommando (ønske tenking at han leser dette)
Kjære Trump: Fuck yeah, endelig en som har baller til og å utrykke seg, gi faen i hårsåre kvinnfolk evt de som kaller seg for mann.

Moral; La oss ha ytringsfrihet, men kreft må blø (Før kripos/nFF ser på dette som et radikalt og potensialet greie, ikke vær hårsår, bare uttrykke min mening nå)
Vis hele sitatet...
Jeg tror potensiale er det siste ordet på de flestes tunge i forbindelse med dette innlegget.
aug. 2011
650  321
Jævla social justice warriors. De blir våres undergang. Skal absolutt bli fornermet av alt man sier. Gidder ikke diskutere mer, men kom ikke her når alt har gått til helvete og klag!
Watching you
vidarlo's Avatar
nFF Crew
nov. 2005
Sitat av A-tillah Vis innlegg
Jævla social justice warriors. De blir våres undergang. Skal absolutt bli fornermet av alt man sier. Gidder ikke diskutere mer, men kom ikke her når alt har gått til helvete og klag!
Vis hele sitatet...
Den funker ikkje. Det er ingen her som har vorte fornærma av noko du har skreve, men eg (og andre) har uttrykt at vi ikkje er einige, og forklart kvifor vi er ueinige. Stortsett har diskusjonen i denne tråden vore rimeleg ryddig, og det er iallefall ingenting veldig grovt å settje fingen på.

At du då svarer slik du gjer er direkte latterleg og fell på si eiga urimelegheit. Ironisk nok er det du som ser ut til å vere mest fornærma over at du har fått kritikk.
aug. 2011
650  321
Ski og staver! Tror jeg går og runker SV fitta mi.

Da kan du klage når vi sitter her med sharialov med pedofili og steining av kvinner.
Watching you
vidarlo's Avatar
nFF Crew
nov. 2005
Da kan du klage når vi sitter her med sharialov med pedofili og steining av kvinner.
Vis hele sitatet...
Det er heller ingen som har sagt noko i den retninga, og det er utelukkande ein stråmann frå di side. Eg har repetert at det er mykje ein kan kritisere islam (og muslimer) for - inkludert t.d. steining. Men eg har altså spesifisert gjentatte ganger at eg har meir tru på å kritisere handlinger, enn det som står i skriftene.
Gelémannen's Avatar
sep. 2013
193  98
Vis hele sitatet...
Hva forventa du egentlig? At vi skulle si oss enige og gå å jakte muslimer sammen?
dumstein
Xasma's Avatar
juli 2007
Sitat av fågelwrap Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Radikalt? Nei. Sutrete? Veldig. For jeg undrer - hva annet enn bruk av ytringsfriheten er det de bruker? Det er forkastelig når noen ønsker å bruke sensur for meninger de mener er uakseptable, men om du faktisk står for ytringsfriheten du preker, så må du faktisk forsvare deres rett til å ytre seg som de gjør. Du trenger ikke like de, jeg gjør det ikke jeg heller, men jeg forsvarer deres rett til å si ting, akkurat som jeg forsvarer din rett til det. Selv om dere for meg er unyanserte bråkebøtter som inntar en offerposisjon som profesjon.

Ironien i å innta en offerposisjon for å kritisere at andre gjør det er noe av det mest banale jeg ser i disse diskusjonene.
Registrer deg for å skrive svar
Moderer