Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2795
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har brukt mye rivotril, men aldri prøvd xanor. Lurer på hvordan xanor fungerer sammenlignet med rivotril? Hvordan føler man seg?
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det kicker inn fortere, er sterkere men varer langt kortere tid. Husker ikke sp mye, men jeg mener det var litt mer euforisk, men det var sammen med god weed og bittelitt alko
Spørs helt hvordan person du er, jeg får ingen god rus av benzo lengere. Før spiste jeg de hele tiden.. og tiden gikk. pluteslig har det gått 2 uker å du har ikke peiling liksom. xanor og rivotril er ganske forskjellige spør du meg, xanorn går ut mye raskere så det ikke blir 2 dager med fullstendig lok av en pille, men du spiser aldrig en pille heller da, så lok blir det uansett lykke til. hemningene å impulskontrollen forsvinner dette vet du sikkert bedre en jeg gjør :P etter en lang periode der jeg var nykter så funket ikke benzo eller harsj på meg lengere. ble fulstendig gal av røyk å drit slapp av pillene(kjedelig å trøtt). ikke bland de med alkohol vis du liker å drikke kan gå skikkelig ille, men dette vet du sikkert allerede.. xanor kan være drit chill men det kan å vrenge deg helt.. spesielt vis du blander de med alkohol :P lykke til bror