Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 6652
Alt begynte vell med at jeg bare skulle ned noen kilo, så jeg økte doseringen min på Ritalin. (Brukt fast i snart 3 år - grunnet ADHD)

Etter litt begynte jeg å sniffe dem for at effekten skulle komme raskere. Men det er ikke så lett å vite hvor høy dose du bruker når pillene er pulverisert, og brettene gikk tomme fortere og fortere helt til jeg klarte å putte mellom 600-800 piller opp i nesen min på en måneds tid.

Som forventet var nesen min ekstremt ødelagt etter dette, og jeg var nødt å finne en ny måte å få "medisinen min" inn i kroppen på med raskest mulig effekt.

Så jeg googlet meg litt rundt, og injisering var i grun intet alternativ. Aldri og da mener jeg ALDRI!!!! om jeg skulle sitte en eneste sprøyte i min kropp! Det måtte jo finnes noen andre metoder som hadde rask virkning. Dropping var ikke noe alternativ på grunn av den ekstreme hodepinen jeg får i etterkant.

Men det var ikke så mange alternativer med raaaaask effekt, så det at jeg aldri skulle sette en eneste sprøyte varte helt frem til dagen etterpå når jeg marsjerte inn på apoteket og ba damen bak kassen om tre nåler og tre sprøyter!

Jeg hadde ingen erfaring, så at man måtte rense virkestoffet ut av blandingen ante jeg ikke. Så jeg bare trykket alt sammen inn i kroppen min, med kalk og det hele. Til min "fordel" hadde jeg jo aldri gjort dette før så man kan si at det ikke var så mange vener som ble truffet. Så i stedet for potensiell blod propp fikk jeg "bare" noen voldsomme betennelser hvor jeg satte sprøytene.

Dette er snart to mnd. siden, men jeg skyter fortsatt.
Jeg renser det så godt som overhode mulig, og prøver å aldri bruke samme sprøytene flere ganger uten å koke dem .. men det hender.

Jeg lurer derfor på om noen vet hvilke eventuelle komplikasjoner det kan gi å bruke nåler som ikke er sterile (KUN brukt på meg selv) jeg skyller alltid av dem, men det fjerner jo ikke bakteriene.

I tillegg så treffer jeg ikke alltid årene, så de gangene Det tar for lang tid så skyter jeg det i fettet/vevet på undersiden av over armen.
Er det risikoer med å skyte i vevet?
Settes ikke vaksiner på den måten?

Jeg prøver å sette dem nærmest mulig underhudsfettet i tilfelle det skulle bli betent, så er det vert fall kortere vei til overflaten (med tanke på at det mest sannsynlig vil være lettere å tømme betennelsen for materie, enn det hadde vert om betennelsen var langt inni kjøttet)
Er det lurt/dumt? Eventuelt hvorfor?


Jeg har lyst å slutte, men klarer ikke å gi slipp på "følelsen" - jeg må ha den følelsen på nytt og på nytt! Alt handler om å den nå.
Uten om rett etter jeg har satt meg en smell, da er alt fint frem til jeg må begynne å planlegge den neste.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Sitat av Fnindingnature Vis innlegg
Jeg lurer derfor på om noen vet hvilke eventuelle komplikasjoner det kan gi å bruke nåler som ikke er sterile (KUN brukt på meg selv) jeg skyller alltid av dem, men det fjerner jo ikke bakteriene.
Vis hele sitatet...
Blodforgiftning og alvorlige infeksjoner, slikt dauer man av. Det finnes ingen saklige grunner til å gjenbruke nåler når de koster noen få usle kroner.

Sitat av Fnindingnature Vis innlegg
I tillegg så treffer jeg ikke alltid årene, så de gangene Det tar for lang tid så skyter jeg det i fettet/vevet på undersiden av over armen.
Er det risikoer med å skyte i vevet?
Settes ikke vaksiner på den måten?

Jeg prøver å sette dem nærmest mulig underhudsfettet i tilfelle det skulle bli betent, så er det vert fall kortere vei til overflaten (med tanke på at det mest sannsynlig vil være lettere å tømme betennelsen for materie, enn det hadde vert om betennelsen var langt inni kjøttet)
Er det lurt/dumt? Eventuelt hvorfor?
Vis hele sitatet...
Jeg kan ikke uttale meg om intramuskulær vs intravenøs injisering av ritalin. Men det å skyte piller er i utgangspunktet så hinsides idiotisk at det kommer litt på siden spør du meg.

Sitat av Fnindingnature Vis innlegg
Jeg har lyst å slutte, men klarer ikke å gi slipp på "følelsen" - jeg må ha den følelsen på nytt og på nytt! Alt handler om å den nå.
Uten om rett etter jeg har satt meg en smell, da er alt fint frem til jeg må begynne å planlegge den neste.
Vis hele sitatet...
Gratulerer, du er sprøytenarkoman. Herfra går det bare nedover fram til du eventuelt oppsøker hjelp. Lykke til.
Sitat av BomberMan Vis innlegg
Blodforgiftning og alvorlige infeksjoner, slikt dauer man av. Det finnes ingen saklige grunner til å gjenbruke nåler når de koster noen få usle kroner.


Jeg kan ikke uttale meg om intramuskulær vs intravenøs injisering av ritalin. Men det å skyte piller er i utgangspunktet så hinsides idiotisk at det kommer litt på siden spør du meg.


Gratulerer, du er sprøytenarkoman. Herfra går det bare nedover fram til du eventuelt oppsøker hjelp. Lykke til.
Vis hele sitatet...



takk for svar nr. 1 - men du kan formulere deg på en litt mer saklig måte neste gang du svarer på noen sine spørsmål.
Jeg skjønner at det er helt på trynet det jeg gjør for å si det mildt, men du kan tenk over at dette er skrevt av en person som i dette innlegget har blottlagt seg, for å prøve å få svar på noe som jeg oppriktig lurer på. noe.
Du skjønner nok selv at dette er et problem, du har jo tross alt laget en tråd om det. Jo tidligere du slutter, jo bedre. Å skyte piller er livsfarlig. Spør andre mennesker om hjelp hvis du ikke klarer dette selv. Lykke til!
Dette blir nok en av de første gangene jeg kommer med moralpreken på dette forumet, men vær så snill å slutt HELT med dette før det er for sent.

Har selv vært avhengig at Ritalin, og jeg kan med hånd på hjerte si at dette er største "drittdopet" jeg noensinne har vært borti. Det køddet hvertfall med hodet mitt på måter jeg ikke trodde skulle være mulig.

Aldri har jeg hatet meg selv mer enn de gangene jeg har misbrukt ritalin til de grader.

Beklager at jeg skriver dette, men jeg vil virkelig ditt beste.
Jeg er på telefonen, kan komme med ett bedre svar etterpå, men skyting av Ritalin inneholder DIV. Stoffer du ikke vil ha i blodstrømmen. Du vil også få små partikler i årene dine som fester seg i fint vev, eksempelvis i lungene.

Du kan enten gå rundt å være bekymret for blodpropp eller destruering av lungene dine, eller så kan du gjøre ditt beste for å slutte.
Sitat av hurdur Vis innlegg
Dette blir nok en av de første gangene jeg kommer med moralpreken på dette forumet, men vær så snill å slutt HELT med dette før det er for sent.

Har selv vært avhengig at Ritalin, og jeg kan med hånd på hjerte si at dette er største "drittdopet" jeg noensinne har vært borti. Det køddet hvertfall med hodet mitt på måter jeg ikke trodde skulle være mulig.

Aldri har jeg hatet meg selv mer enn de gangene jeg har misbrukt ritalin til de grader.

Beklager at jeg skriver dette, men jeg vil virkelig ditt beste.
Vis hele sitatet...
Takk for svar! Kan jeg spørre hvordan du sluttet med det?
Jeg er sykepleier så har litt kunnskap om injeksjoner. Om du bommer er dette potensielt ganske skadelig. Du kan få bakterier og dype skader i vevet som ikke kan fikses. Fører i verste fall til lammelse og smerter. Om du bruker gammel spiss er faren mye større fordi den gjør mer skade på vev eller åre pga av mer porøs spiss. Også er ikke ritalin et naturlig stoff og sette verken i-v eller i.m rett og slett for at det er ikke laget for det. Da vet man heller ikke absolutte skadevirkninger. Uten og anbefale noe så tror jeg nesten amfetamin er tryggere og skyte enn ritalin. Ikke sterile nåler kan gi fks blodforgiftning som er dødelig eller øderelegge hele armen din. Prøv å trappe ned bruk med å ta piller igjen og søk hjelp om du ønsker å slutte, for det er mulig!
Ser du hva jeg kaller meg her på forumet?
Det er ikke uten grunn.

Jeg har aldri skutt, eller ihvertfall fått effekt ved skyting, og sånne tråder som dette er en god grunn til at jeg ikke prøver å skyte.

Det vil bare gå nedover med deg nå, du vil få et helvete i tiden fremover.
Slutt med dette med en gang du har lest dette, kast alle sprøytene dine, fortell om dette til noen som har innflytelse ovenfor deg, slik at vedkommende kan ta deg til lege med en gang.

Vil du leve eller dø? Ta til deg det som er skrevet her, inkludert mitt svar.
Jeg troller ikke!
Sitat av Fnindingnature Vis innlegg
Takk for svar! Kan jeg spørre hvordan du sluttet med det?
Vis hele sitatet...
Jo, det skal jeg fortelle deg. Jeg har i flere år misbrukt ritalin her og der, men det sklei aldri ut før i høst. Da var det en to ukers periode, hvor jeg var våken fredag - tirsdag begge helgene. Gjorde ikke en dritt. Jeg skjønte jo selv at dette ikke kunne fortsette, men jeg ga så totalt faan i livet i den perioden. "Vi skal jo alle dø uansett en dag".

Men, jeg ville nå gjøre et forsøk på å komme ut av dette.

LSD ble min redning - og jeg ble nesten frelst etter min første tur på dette. En dose på rundt 200mcg, og jeg har per dags dato ikke rørt ritalin siden September.

På denne turen, så opplevde jeg egodød for første gang uten at jeg visste hva egodød var. For meg, så føltes det ut som at jeg faktisk døde i det øyeblikket. I det neste, så "våknet" jeg, og ble gjenfødt på ny i neste moment. Noen sekunder senere, så våknet jeg og så meg rundt.

"Hva faan er det jeg gjør? Jeg har blitt født i verdens beste land, og kaster bort mitt verdifulle liv på å ruse meg. Det finnes faktisk folk der ute som dør i krig og har det mye verre enn meg selv." - Livet, er en gave. Sløs det for faan ikke bort. I tillegg fikk jeg visjoner om døendes barn i krig, som forsterket visjonen noe brutalt.

Etter dette, så har jeg ikke rørt ritalin en eneste gang. Enkelt og greit, LSD ga meg livet i gave. LSD er for meg "livet" - Og jeg kunne ikke være mer takknemmelig. Jeg har også prøvd fleinsopp, men dette hadde ikke like kraftig effekt på meg.

Nå vier jeg livet mitt til arbeid med å få psykadelika lovlig her i Norge, og deretter verden.
Har du lyst til å være med meg på dette arbeidet? Sjekk ut emmasofia.no
Sist endret av hurdur; 22. februar 2017 kl. 20:44.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Sitat av Fnindingnature Vis innlegg
takk for svar nr. 1 - men du kan formulere deg på en litt mer saklig måte neste gang du svarer på noen sine spørsmål.
Jeg skjønner at det er helt på trynet det jeg gjør for å si det mildt, men du kan tenk over at dette er skrevt av en person som i dette innlegget har blottlagt seg, for å prøve å få svar på noe som jeg oppriktig lurer på. noe.
Vis hele sitatet...
Beklager krassheten (usaklig vil jeg ikke si jeg var). Slik jeg leste førsteinnlegget ditt fikk jeg ikke inntrykk av at du var helt fullstendig klar over hvor tullete det du holder på med faktisk er.

Men vær så snill, ikke bruk en kanyle mer enn én gang. Som jeg skrev i det forrige innlegget mitt finnes det ingen gode grunner til å gjøre det når du får en 100-pakning til femtilappen.
Sitat av moonlord Vis innlegg
Jeg er sykepleier så har litt kunnskap om injeksjoner. Om du bommer er dette potensielt ganske skadelig. Du kan få bakterier og dype skader i vevet som ikke kan fikses. Fører i verste fall til lammelse og smerter. Om du bruker gammel spiss er faren mye større fordi den gjør mer skade på vev eller åre pga av mer porøs spiss. Også er ikke ritalin et naturlig stoff og sette verken i-v eller i.m rett og slett for at det er ikke laget for det. Da vet man heller ikke absolutte skadevirkninger. Uten og anbefale noe så tror jeg nesten amfetamin er tryggere og skyte enn ritalin. Ikke sterile nåler kan gi fks blodforgiftning som er dødelig eller øderelegge hele armen din. Prøv å trappe ned bruk med å ta piller igjen og søk hjelp om du ønsker å slutte, for det er mulig!
Vis hele sitatet...
Tusen takk for svaret! Jeg har ikke satt nokon sprøyter nå dei siste tre dagene, og har kastet alt utstyret slik at jeg ikke skal falle for fristelsen!


Sitat av hurdur Vis innlegg
Jo, det skal jeg fortelle deg. Jeg har i flere år misbrukt ritalin her og der, men det sklei aldri ut før i høst. Da var det en to ukers periode, hvor jeg var våken fredag - tirsdag begge helgene. Gjorde ikke en dritt. Jeg skjønte jo selv at dette ikke kunne fortsette, men jeg ga så totalt faan i livet i den perioden. "Vi skal jo alle dø uansett en dag".

Men, jeg ville nå gjøre et forsøk på å komme ut av dette.

LSD ble min redning - og jeg ble nesten frelst etter min første tur på dette. En dose på rundt 200mcg, og jeg har per dags dato ikke rørt ritalin siden September.

På denne turen, så opplevde jeg egodød for første gang uten at jeg visste hva egodød var. For meg, så føltes det ut som at jeg faktisk døde i det øyeblikket. I det neste, så "våknet" jeg, og ble gjenfødt på ny i neste moment. Noen sekunder senere, så våknet jeg og så meg rundt.

"Hva faan er det jeg gjør? Jeg har blitt født i verdens beste land, og kaster bort mitt verdifulle liv på å ruse meg. Det finnes faktisk folk der ute som dør i krig og har det mye verre enn meg selv." - Livet, er en gave. Sløs det for faan ikke bort. I tillegg fikk jeg visjoner om døendes barn i krig, som forsterket visjonen noe brutalt.

Etter dette, så har jeg ikke rørt ritalin en eneste gang. Enkelt og greit, LSD ga meg livet i gave. LSD er for meg "livet" - Og jeg kunne ikke være mer takknemmelig. Jeg har også prøvd fleinsopp, men dette hadde ikke like kraftig effekt på meg.

Nå vier jeg livet mitt til arbeid med å få psykadelika lovlig her i Norge, og deretter verden.
Har du lyst til å være med meg på dette arbeidet? Sjekk ut emmasofia.no
Vis hele sitatet...
Utrolig bra at du fant noe so hjalp deg! Men jeg vil helst ikke erstatte problemet med noko annet. Nå har jeg aldri vert borti nokon av de stoffene du snakker om, og tenker det ikke er så lurt å prøve heller.
Du har et virkelig stort poeng, når du sier at vi er født i verdens beste land og at folk hat det helt jævlig andre steder i verden og så sitter jeg her og ødelegger livet mitt med viten og vilje.
Så jeg kommer nok til å tenke mer over hvor bra jeg faktisk har det.
Takk for at du skrev det, jeg har aldri tenkt på det på den måten før.
Sist endret av Fnindingnature; 25. februar 2017 kl. 16:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Så bra å høre Fnindingnature!

Du må bare ta kontakt med meg når som helst på PM om du har behov for noen å prate med.

Bare som digresjon - Så blir du ikke avhengig av LSD/Fleinsopp på samme måte som med ritalin, men den diskusjonen behøver vi ikke å ta her.

Lykke til videre i livet!
Sitat av hurdur Vis innlegg
Så bra å høre Fnindingnature!

Du må bare ta kontakt med meg når som helst på PM om du har behov for noen å prate med.

Bare som digresjon - Så blir du ikke avhengig av LSD/Fleinsopp på samme måte som med ritalin, men den diskusjonen behøver vi ikke å ta her.

Lykke til videre i livet!
Vis hele sitatet...
Tusen takk for det !