Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3779
Hei!

Jeg lurer bare på to ting idag.
Nr1: Hadde tenkt å ta en rivotril 2mg tablett og dele den og ta have hver med en venn, får man en bra rus på dette?
Nr2: Er det trygt å røyke litt kush etter man har tatt dette og?
Jeg er 15 år gammel også, vil dette være noe farlig?

Setter pris på alle svar!
Jeg ville heller ha ventet et par år før jeg skulle begynt å ruse meg på diverse.
Røyk heller weeden og dropp pilla, man trenger ikke å hive i seg mest mulig stoffer fordi det er ''kult''.
Kast den pilla i dass. De er kjempe avhengighetsskapende og rusen er bare noe drit. Spør du meg så er det ikke noen skikkelig rus en gang, blir bare mongo på trynet og risikerer å finne på alt muligt som du kommer til å angre skikkelig på seinere. Kos deg med weeden du

Tar du for mye av de pillene så blacker du ut, våkner på glattcella og husker ingen værdens ting
Sist endret av Alge; 16. februar 2017 kl. 18:54.
Rivotril er kjent som det mest søplete dopet av alt. Skikkelig apedop som får deg til å gjøre sykt dumme ting, og glemme det etterpå.
Å røyke weed oppå det igjen, er å be om trøbbel.

Gjør deg selv en tjeneste og kast rivoen til helvete. Aldri hørt eller sett noen form for fornuftig bruk av de greiene der for rus.
Det er farlig for deg.

Kombinasjonen fører ikke til død, med mindre du får en alvorlig allergisk reaksjon eller liknende. Hvis det var det du lurte på.

Men forskning viser at du ved å bruke rusmidler tidlig i tenårene får permanente skader på hjernen. Men om du venter til slutten av tenårene så tåler hjernen rusmidler mye bedre.

Så JA! Det er mye farligere for en som er 15-17 år.

Og Rivotril er helt forferdelig å bruke uansett, det er noe av det værre man kan putte i seg som rusmiddel.

Ta rus seriøst! Ikke lek med det...
Sist endret av Spaceman; 16. februar 2017 kl. 19:53.
Testa Rivotril en gang, dette var før vi skulle ut å drikke og en jeg bodde med mente at Rivotril var en genial selvtillits-boost når man skulle sjekke damer på byen.
Dum og brisen som jeg var tok jeg to stk piller jeg mistenker var 2mg, faktisk krevde jeg nærmest at han ga meg to stk fordi jeg var allerede på god vei til å bli full og var cocky på hvor mye jeg tålte.

Hva skjedde?

Blacka totalt ut og var generelt grønnsak resten av kvelden. Kompisen min fortalte meg at jeg stirret på bartenderen som ville ha meg ut mens jeg sakte dyttet et tomt ølglass mot kanten av bordet før det falt i bakken og knuste. Et høylydt "UT!" smalt fra bartenderen og vi dro så hjem.

Jeg måtte bli båret hjem av kompisene mine fordi jeg ikke istand til å gå. Dagen etter våknet jeg opp med en knust laptop som jeg hadde tråkket på før jeg la meg.

Som en sidenote kan det nevnes at jeg overdrev som f på doseringa. En halv hadde nok holdt i massevis, spesielt mtp på at jeg drakk i tillegg.
Jeg har nylig kommet ut av tåka fra rivotril og xanor, som jeg har fått fra lege. Jeg har sluttet med amfetamin, heroin, tobakk og benzoen er det jeg sliter med nå. Det som er så farlig er at benzo blir en livstil, mens på heroin så kan du bli sperret inne i et par dager og bli halveis normal.

Hvis jeg kunne endre en eneste jævla ting i mitt liv, så hadde jeg styrt unna pillene.
Det er ikkje en farlig kombination på noen måte, men du burde vente ett par år med slike dop (alle dop, hehe).
Det kanske föles jevlig, men hjernen din er fortsatt i ett utviklingsstadie. Ta vare på den.
Jeg har ett par venner som er helt brent i hodet etter just bensodiazepiner, som Rivotril er.
Har selv slitt med den og jeg önsker det ikkje på min verste fiende.

Du har masse år som voksen att fucka opp - og langt bedre chanser att ikkje gjöra det med slike ting.

Snakk med litt folk på forumet her. Send meg en PM om du vil. Hör etter hva folk sier, selv om det kanskje ikkje er det du vil höre.

All lykke til, og kudos for att du spurte isteden for att bare hive i den. Ta vare på deg!
Rivotril er gøy men hjernen blir grøt om du holder på for lenge med store doser. er veldig lett å overdosere da man lett glemmer hvor mange man egentlig har puttet i seg.
Sitat av pingviner1 Vis innlegg
Rivotril er gøy men hjernen blir grøt om du holder på for lenge med store doser. er veldig lett å overdosere da man lett glemmer hvor mange man egentlig har puttet i seg.
Vis hele sitatet...
Benzodiazepiner er vel generelt ganske harmløst når det gjelder toksisitet. Faren ligger nok heller i bruken av de. Dosering, hva man kan finne på å gjøre og avhengighet er vel de viktigste faktorene når det gjelder benzoer. Veldig farlig kombinasjon med lav alder etter min mening. Styr unna.
Som alle andre her sier, jeg håper du lot pillene være. Du er i en veldig sårbar alder, hele livet er foran deg. Ta noen runder med deg selv, hvorfor er ikke weed nok? Dette kan være starten på en lang rusavhengighet, noen liker ikke benzo og får lite ut av det, andre liker det godt og det er akkurat det de trenger. Vær enormt forsiktig med alkohol og benzo. Rivotril har en enormt lang halveringstid, som betyr at det sitter i ekstremt lenge, man kan faktisk tro man er forsiktig med dette dopet og spise det 3 ganger i uken, og være ruset på det 24/7, da ender man opp med en tung fysisk og muligens psykisk avhengighet, benzo abstinenser er visst ikke så sykt mye kulere enn å slutte med heroin.

Hvis du er vennen som tar initiativ til dette, tenk deg godt om, veldig godt. Gled deg heller til du er voksen og i en god rutine, det kan være tryggere å ruse seg da. Hvis det er en venn, vurder å få deg nye, eller ta en seriøs snakk med han, jeg vet det kan virke kult, men se nøye på de andre som er på plata som selger og kjøper.

Håper du oppdaterer oss på valget ditt
Sist endret av Door145; 24. februar 2017 kl. 01:48.