Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 4903
Jeg vet hvordan jeg setter et skudd med speed, men med fare for å gjøre noe feil når det kommer til heroin så ønsker jeg enkelt og greit svar fra dere som kan dette.

Alt jeg vet er at man blander dopet med 2 ml vann, og oppi her må man ha oppi noen dråper sitron? Husker en kompis gjorde dette. Fulgte dessverre ikke med for å være sikker.

Høres sikkert dumt ut for mange her, men jeg ønsker bare den korrekte framgangsmåten slik at jeg ikke skader meg selv unødig. Setter pris på dere som vil hjelpe
Høres sikkert dumt ut for mange her
Vis hele sitatet...
Jeg har ingen førstehåndserfaring med heroinskudd, så skal ikke forsøke å hjelpe deg, men vet om et par tråder til deg, men regner med at du får bra svar snart uansett. Ville bare si at dette hørtes utrolig vettugt ut, og ikke dumt i det hele tatt. Respekt til deg og alle som ønsker hjelp til å gjøre slikt riktig og har fornuften i behold. Du får garantert et skikkelig svar

Edit: Her er tråden jeg tenkte på! Verdt å lese hele forsåvidt..
Sist endret av seroto9n; 2. desember 2016 kl. 22:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
https://freak.no/forum/showthread.php?t=257409

Her er en tråd til deg

Tråden er ikke helt straight forward, men det er mye nyttig info!
Sist endret av seroto9n; 2. desember 2016 kl. 22:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg har lest den mange ganger, men der snakker de bare om hvordan man røyker det eller syreglyserol. Jeg drar i butikken og kjøper en sitron snart og kjører på om ingen vil forklare meg riktig framgangsmåte men heller moralisere. takk
Som jeg prøvde å nevne i min forrige kommentar (som ble slettet - selv uten moralisering) har jeg ikke førstehåndskunnskap på dette, men som nevnt i min andre kommentar er dette ikke dumt spurt men tvert om.

De snakker da om skyting i tråden?

Du putter heroinen oppi en skje (ca 0.1) sammen med ca2 ml vann som er i pumpa.. tar lightern unner, venter til det koker og putter oppi sitron syre til det løser seg opp. så tar du filteret på en røyk (e.l), deler det i 2 og legger det i skjea og suger opp via den. så har du alt klart.
Vis hele sitatet...
2ml sprøyter med oransje kanyler. Trenger bare nok sitronsyre til at det løser seg opp. Riv ulla av en q-tips som filter. og IKKE stikk nåla direkte borti bomullet når du drar opp. Dette bruker du sprøyta til. Nåla skal ikke røre NOE SOM HELST bortsett fra huden din.
Vis hele sitatet...
De forklarer ikke ordentlig. Hvor mange dråper sitron? Blandes på samme måte som speed? Holder en halv kvarting, litt under? Og hvordan unngå å bli så veldig kvalm som første gangen jeg gjorde det
Førstehåndskunnskap på nåler derimot har jeg, så det eneste tipset jeg kan komme med er at alkoholpads er billig og verdt det! Kjipt å gå stygg infeksjon, noe man kan få fra bakterier på selve huden der du stikker.
Ja jeg har alle toolsa jeg trenger, må jo alltid ha noe klart når jeg skyter speed sprøyterommet er et fint sted å få riktig utstyr
Søren nå håpa jeg innlegget mitt skulle slås sammen med det forrige, menmen

De nevner 100mg heroin(0.1g?), men dosen din kjenner du kanskje selv. Trenger bare nok dråper til at det løser seg opp. Har ikke førstehåndskunnskap her. Kaller mennesker med relevant erfaring!

Såvidt jeg har forstått blir man kvalm første gangen, men det er visstnok en engangsgreie med alle opiater

Jeg føler det blir feil av meg å sitte her og kun kunne skyte heroin teoretisk, men altså:

Varme opp ønsket mengde heroin sammen med ca 2ml vann i en skje. Varme til det bobler, dryppe i sitronsyre til det er løst opp, bruke bomull(q-tips/sigarettfilter mm?) som filter nok du trekker opp med pumpa. Finn din favorittåre og ja resten vet du


Men! Som sagt, jeg har ikke praksiserfaring innen feltet, men dette er mitt forsøk i å hjelpe siden ikke alle her tydeligvis er interesserte i det, og heller vil moralisere
Sist endret av seroto9n; 2. desember 2016 kl. 23:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Leste et tidligere innlegg du siterte, og der står det oransje kanyle. Hvorfor oransje? jeg har brune, fungerer de dårligere? Mine er 12(minste) siden jeg er jente og tynne årer.

Mulig å laste opp bilder her forresten?
Sitat av HalseyHigh Vis innlegg
Leste et tidligere innlegg du siterte, og der står det oransje kanyle. Hvorfor oransje? jeg har brune, fungerer de dårligere? Mine er 12(minste) siden jeg er jente og tynne årer.

Mulig å laste opp bilder her forresten?
Vis hele sitatet...
Neida det er nok ikke et problem. Hvis det funker for deg med speed ser jeg ingen grunn til at det ikke skal gå med heroin.

Fra tråden:

Stikk innom bua å be om et sett med 12 eller 16. avhengig av hvor store blodårer du har. Eksen min bruker 16 mm sprøyte, mens jeg bruker 12 siden blodårene mine er så tynne. Og 2 ml pumpe.
Vis hele sitatet...
Laste opp bilder går fint

https://imma.gr/
Sist endret av seroto9n; 2. desember 2016 kl. 23:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kjenner ikke dosen til dop, og har ikke vektmåler. Men satser på en god magefølelse

Ok, jeg må varme opp for at det skal blandes. Er det andre måter å gjøre det på enn å måtte stå på kjøkkenet? Varme lighter under en skje e.l.? Og jeg antar at væsken skal lunkes helt før man setter det. Takk

Sitat av HalseyHigh Vis innlegg
Leste et tidligere innlegg du siterte, og der står det oransje kanyle. Hvorfor oransje? jeg har brune, fungerer de dårligere? Mine er 12(minste) siden jeg er jente og tynne årer.

Mulig å laste opp bilder her forresten?
Vis hele sitatet...
Sist endret av HalseyHigh; 2. desember 2016 kl. 23:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av HalseyHigh Vis innlegg
Kjenner ikke dosen til dop, og har ikke vektmåler. Men satser på en god magefølelse

Ok, jeg må varme opp for at det skal blandes. Er det andre måter å gjøre det på enn å måtte stå på kjøkkenet? Varme lighter under en skje e.l.? Og jeg antar at væsken skal lunkes helt før man setter det. Takk
Vis hele sitatet...
Neinei, vær så snill å forsøke å få tak i vekt. Eller hvor mye har du totalt? Om totalen ikke dreper deg så kan du selvsagt forsøke å dele opp mengden din på to helt til du har ca dose!

På tripsit skriver de at dosene er fra 5-15mg! Det er utrolig små mendger å ta på øyemål :/ http://drugs.tripsit.me/heroin

Edit: Skulle virkelig ønske jeg kunne hjelpe deg her med mine egne erfaringer(kinda..?) Jeg garanterer deg at det kommer noen som har førstehåndserfaring her som kan gi deg helt korrekt info basert på egne erfaringer, det kan ikke jeg gi deg dessverre

Edit: Jeg har jo tatt 2cb på øyemål, det gikk fint det, men heroin og 2cb har litt forskjellig skadepotensiale, så vær så snill å forsøke å få tak i en vekt! Du virker som en fornuftig person som ønsker å gjøre dette ordentlig, så fortsett sånm Renhet osv har jo mye å si på dose da. Har lite peiling på hva som er standarddose av H i Norge
Sist endret av seroto9n; 2. desember 2016 kl. 23:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg har en "halving". to kvarte. har sniffa noe av det tidligere i uka, men ikke spesielt mye.



med sprøyta for sammenlinging av str.
Sist endret av HalseyHigh; 2. desember 2016 kl. 23:42.
Sitat av HalseyHigh Vis innlegg
Jeg har en "halving". to kvarte. har sniffa noe av det tidligere i uka, men ikke spesielt mye.
Vis hele sitatet...
Halving = 500mg og kvarting er 250mg da, eller? Regner jeg med?

De nevner jo 0.1 i tråden jeg linket. Uansett, la oss vente å se, kommer garantert noen med gode svar til deg i tråden her snart

I den andre tråden blir det spurt om 100mg er god begynnerdose:

Veldig vanskelig å si hva som er en "god" nybegynnerdose. Kommer anpå hvor bra dopet er, og høyden/kg til personen og generell tolleranse. Noen personer tåler mer enn andre.
til sammenligning tok jeg 0.05, altså 50mg første gangen. Og det funket for å si det sånn. Måtte legge meg ned i flere minutter, før jeg i det hele tatt klarte å si et ord. Jeg var da 18 år, 48kg og 167 cm. Bedre å starte for lite, enn å starte for mye.
Vis hele sitatet...
Sist endret av seroto9n; 2. desember 2016 kl. 23:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kan fin vente, må roligere i fjøset her først.
Bedre å starte med for lite enn for mye som det står!

Om du deler opp kvartingen din i 6-7 like store doser er du jo under 50mg

Men fortsatt: jeg har null peiling på dose! krysser fingre for at noen som har erfaring her dukker opp straks

Sitat av HalseyHigh Vis innlegg
Kan fin vente, må roligere i fjøset her først.
Vis hele sitatet...
Fornuftig Du får ordne fjøset først
Sist endret av seroto9n; 2. desember 2016 kl. 23:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Vær så grei, hør på noen som har peiling og ikke synser. Ikke forhast deg, gjør det riktig. Lytt til fornuften din.
Vet jeg er dum, men bruker øyemål. En bitteliten klump burde være okei. Unødvendig innlegg dette kanskje da det kanskje blir for seint for noen å svare. Bare å slette admins
Sitat av HalseyHigh Vis innlegg
Vet jeg er dum, men bruker øyemål. En bitteliten klump burde være okei. Unødvendig innlegg dette kanskje da det kanskje blir for seint for noen å svare. Bare å slette admins
Vis hele sitatet...
Har du tenkt å gjøre det akkurat nå?
Bør man legge seg ned og chille eller bør man prøve å holde seg våken? alt er bra nå altså bare så jeg vet
Ta 1,5-2ml vann i sprøyta, putt det oppi skjeia med halvparten av det du har der. Deretter noen kuler/dråper sitronsyre, 4-5 cirka.
Så koker du med lighter under skjeia til alt løser seg opp. (Skal bli blankgul/brun farge)
Til slutt tar du en bomullsdott fra q-tips oppi kokeriet(skjeiaaa), så suger du opp med sprøyta uten kanyla. Del dosen i to ved å sette disse i hver sin sprøyte siden du ikke veit om det er godt dop. Fyll gjerne litt mer vann etterpå i begge sprøytene.

Finn svar ved å ta en 5 minutters treningsøkt til årene vises skikkelig. Så stikker du spissen inn, trekker pumpa litt tilbake, om det kommer blod inn er du klar til å sakte, men sikkert trekke inn pumpa inn i kroppen.
Hvis du merker du blir veldig sløv etter halve dosen fra ene sprøyta, så ville jeg tatt den ut asap.
Heller være 100% safe enn å dø av en heroin high.

Hilsen meg som liker å sette et skudd av og til.

Sitat av HalseyHigh Vis innlegg
Bør man legge seg ned og chille eller bør man prøve å holde seg våken? alt er bra nå altså bare så jeg vet
Vis hele sitatet...

Du bør gjøre ingenting, for du blir så sløv at du kommer til å dubbe av mange ganger.
Sovner du så sovner du Slapp av, lytt til noe musikk
Sist endret av yomomma; 3. desember 2016 kl. 11:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg har ikke kjempemye erfaring, og regner med at du har gjort det allerede, men når jeg har hatt en kvarting har jeg som regel delt den opp i tre (på øyemål vell og merke), og det har vært ganske fin mengde for en ikke så veldig stor jente. Har brukt sitronsaft selv, men har hørt at askorbinsyre eller sitronsyre er bedre.

Håper alt er bra med deg og at du koste deg!