Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2401
Si jeg viste en plass hvor dette vokser som ugras, er det for sent å resise opp å lete etter dette nå ettersom frosten har vist seg i stavanger omegn?

Er disse tingene noe jeg vil prøve?
Nei det er ikke for sent, dog det er vanskelig å si for andre regioner enn hvor man selv plukker på. Ingen her kan anbefale deg å prøve hverken av vekstene, men veldig mange har fine og person-utviklende opplevelser med fleinsopp mens fluesopp er noe spesielt. Om du tenker på å blande disse tror jeg du oppnår en veldig sær effekt som ikke gir deg noe spesielt annet enn forvirring.
Det går an å se om du finner hvis du vil såklart. Det er nok mer mulig at det er mer råtten sopp nå tenker jeg. Du spør om disse tinga er noe du vil prøve. Det kan bare du svare på. Les triprapporter om de to soppene og spør deg welv. Psykedelisk sopp er veldig trygt sammenliknet med andre stoffer men det er fortsatt en moderat risiko å ta mener jeg og det er ditt valg.

Det er to helt forskjellige rus å få av de to typene.
Personlig syns jeg at alle har godt av en sopptur iløpet av livet for å pirke i virkeligheten sin og innse layers i seg selv og verden. Du kan føle at du har en plass i universet her og andre fine ting. Det kan også forsterke angst der og da. Det er ett heftig verktøy som alle burde ha respekt for
Hvis du vet om en plass der det vokser flein så er det jo bare å sjekke om det fortsatt er noe der.

Om dette er noe du bør prøve er veldig individuelt. Om du er en oppegående person uten psykiske lidelser er det ingenting i veien for å prøve. Pass på at du gjør det med noen du føler deg trygg på, og at du gjør det en plass der ingen kan dukke opp midt under trippen. Tørk soppen etter du har plukket den, og bruk en vekt for å måle dosen. Anbefaler å spise flein ute i naturen, da det er ganske kjipt å trippe inne.
Det finnes mye informasjon på forumet om det skulle være noe du lurer på.