Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3494
Noen kompiser og jeg har fått tak i noe Mexican shrooms. Har prøvd flein en gang før og det var den beste opplevelsen jeg har hatt noen gang, men var litt nervøs før jeg tok det.

Tenkte jeg skulle ta en halv Rivotril før vi spiser den mexicanske. Kan det by problemer? Og bør jeg eventuelt holde meg unna om jeg har litt frynsete nerver?
Jeg har ikke tatt rivotril kombinert med sopp, men jeg ordnet syre på rivotril og tok det. Gir ikke den samme opplevelsen. Føles litt waste.
Er uansett ikke uvanlig å være litt smånervøs før en trip. Det gikk jo fint forrige tur så da går det nok fint denne gangen også.
Sist endret av hestpåpinne; 18. oktober 2016 kl. 15:40.
Benzo vil ødelegge store deler av turen. Man tar jo benzo for og avslutte en kanskje litt tøff tur.

Anbefaler deg ta en titt på Phenibut istedenfor. Det har perfekt synergi med både sopp og lsd og fjerner stort sett all angst under tur(individuelt)
Hvis du har toleranse mot benso går det fint. Visst blir litt av trippens edge lite slövare og mindfucked mindre, men det virker.
För en uke siden tok jag mine vanlige 2mg rivotril och 2 gram sopp fyra timmer senare.
Trippa som faen. (de flesta ville ikkje "trippa som faen" på 2gram sopp, men jeg virker ha naturlig lav toleranse mot psykedelika).

Drog til og med en lina Sub under trippen. Fyfaen för en jävla fin peak det ble; subben tog ikke bort noe fra svampen, la bare til eufori och avslapping.
Trådstarter
13 0
Planen var at jeg skulle ture med en kompis i dag, men jeg var på en heftig fyllekule igår, og har maaad fylleangst. Ville det være en dårlig idè å spise sopp da?
Har ingen personlig erfaring med benzo, så skal ikke uttale meg for mye om det, annet enn en kompis som var hekta på benzo mente at det ødela tripen på psykedelia helt. Fikk dårlig funk uansett hvor mye han tok.

å ta psykedelia dagen etter fylla, SÆRLIG med fylleangst anbefaler jeg ikke. Gir fort en ekkel utolig følelse i kroppen, og det kan bli forsterka under rusen, som kan gi en skikkelig badtrip. Personlig tar jeg ikke så lite som et trekk hasj engang med skikkelig fyllenerver pga. Får forsterka angst av det.

Bedre å vente til en dag hvor det passer bedre å ture, å heller spare riven til etter tripen, eller om du merker at du får badtrip som blir for ille.
Trådstarter
13 0
Sitat av sukkersyke Vis innlegg
Har ingen personlig erfaring med benzo, så skal ikke uttale meg for mye om det, annet enn en kompis som var hekta på benzo mente at det ødela tripen på psykedelia helt. Fikk dårlig funk uansett hvor mye han tok.

å ta psykedelia dagen etter fylla, SÆRLIG med fylleangst anbefaler jeg ikke. Gir fort en ekkel utolig følelse i kroppen, og det kan bli forsterka under rusen, som kan gi en skikkelig badtrip. Personlig tar jeg ikke så lite som et trekk hasj engang med skikkelig fyllenerver pga. Får forsterka angst av det.

Bedre å vente til en dag hvor det passer bedre å ture, å heller spare riven til etter tripen, eller om du merker at du får badtrip som blir for ille.
Vis hele sitatet...

Jepp, det er nok lurt. Blir til at jeg heller gjør det.