Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 8654
Heisann! Leter etter små plastposer jeg kan oppbevare småting i.. Hehe.. Gjerne de med 0,3g vekt hvor får jeg kjøpt disse?

Hakke tid til å kjøpe på nett..
Nei, de første som jeg kommer er på er: Biltema, Clas Ohlson, Nille, Coop Obs, Rema. Altså de fleste har "lukkbare" fryseposer. Om de veier 0,3 har jeg ikke peiling på.
Jeg har vært innom Clas Ohlson, Nille, Panduro, Rema, Meny, Rimi og sikkert et par til. Fant ingen steder. Virker som om det er ute av butikkene i et steg i krigen mot narkotika. Finner ikke på biltemas nettkatalog heller. Alle de nevnte har fryseposer da, ziplockbagger som rommer 0,5 til 5L osv.

Vet mange bare river av en plastbit fra en brødpose eller lignende, plastfolie f.eks. putter innholdet inni og snurrer sammen i toppen så det blir en parachute på en måte. Da kan du forsegle ved å smelte tuppen med en lighter

Det ser ut til at staples har! De har i hvert fall på nett
Sist endret av seroto9n; 21. oktober 2016 kl. 17:00.
Jeg og en kompis letet etter slike poser i de samme butikkene som du har vært innom og fant heller ikke noen, men fikk ca 50stk gratis av kassemannen på apple store ved å spørre om det
Om dere bor i oslo området er det bare til å ta turen til shangri la nederst i karl johan, der får dere ziplocks' i alle størrelser og fasonger dere vil ha dem, mange med forskjellige motiv også om det skulle ønskes
De fleste KIWI-butikkene har ordentlige ziplock-poser.
ja staples. 20kr for 100stk