Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 750
Uansett hvor mange ganger jeg installerer Ai Suite II, så vil programmet ikke starte opp. Tidligere under Windows7-64 har programmet fungert ok, men i en periode med BlueScreen mistenkte jeg Ai suite for feilen og avinstallerte dette (RevoUninstaller benyttet). I mellomtiden er Microsoft .Net Framework skiftet ut fra ver. 3.51 til ver. 4.61.

Hendelsesliste gir ikke noen indikasjoner for oppstart/feil med Ai Suite. Hva mener dere at jeg først kan sjekke ut her?
Prøvd å laste ned nyeste versjon av AI Suite? Er vel versjon 3 som er den nyeste.
Trådstarter
99 3
Opprinnelig var det AI 3 som fulgte med Asus x-79 DeLuxe og ble kjørt for en tid tilbake. Etter at jeg fant ut at en av harddiskene (siste av Seagate driten) som forårsaket BS, prøvde jeg Ai Suite 3, men mislykkes. Så sendte jeg en tikcets til Asus support, hvorpå de hevdet at ver 2 var den som tilhørte mitt MoBo. Prøvde med både 3 og 2, men går i dass.Så har jeg også prøvd Asus sitt eget avinstallasjonsprogram, etter Revo uninstaller. Men her låser dette avinstalleringsprogrammet, sannsynligvis fordi Revu u. har fjernet ei ddl fil. Her vet ikke Asus heller sitt arme råd.

Det er egentlig Fan controller som er av interesse, men her vet jeg at det finnes supplement av programvare, men bare Ai 3 funket, hos meg. Her har MoBo svevet i 3 år 24T, uten at BIOS batteriet er skifta ut, så jeg vet at ved brudd på nettet og ved oppstart er BIOS dato til 2005, men tviler på at en feil kan være så simpelt, før jeg får bytta ut dette "før jul i år"?
Jeg oppgraderte nettopp asus hovedkort, får å få fjernet ai suite 2 og få ai suite 3 til å virke måtte jeg reformatere hele sjiten, jeg måtte sikkert ikke, men etter mye om og men så ble det den enkleste løsningen.