Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 4489
Hei! Ser i en gammel tråd et bilde hentet fra lovdata, men ser at tabellen nå er endret.

På LSD står det nå:

Straffbarhetsgrense (µM fullblod): 0,003

mens før sto det at det tar 10-15timer for 1000µg(!) å bli under 0,2 i promille.

Finner utrolig mye forskjellig når jeg søker opp LSD detection i blod og jeg forstår ikke helt hva som menes med µM fullblod: 0,003.

Politiet er litt over gjennomsnittet ivrige på å stoppe meg for å ta prøver av meg. Oftest spyttprøve, men også blodprøve. Jeg røyker cannabis svært sjeldent og tar stort sett kun amf/metamf en gang i blant, utenom at jeg mikrodoserer LSD en del oftere.

Selv om det er høyst usannsynlig, er det mulig å bli straffet for 15-20µg tatt på morgenen? F.eks. om jeg blir taua inn på vei til jobb 1-2 timer etter inntatt dose?
Sist endret av wicoro; 11. oktober 2016 kl. 00:54. Grunn: setningsbygging
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Prøver kan tas enten av fullblod, serum eller plasma (serum er plasma hvor koaguleringsfaktorer er fjernet). Fullblod er altså "vanlig" blod, slik det kommer fra kroppen.
µM betyr Mikromol per liter Mole (unit) Wikipedia.

Mikrodosering på 15/20µg vil nok være under denne grensen som du selv mistenker.
Sist endret av Dodecha; 11. oktober 2016 kl. 10:26.
Qon
Praise the Most High
Qon's Avatar
Hmm, dette lurer jeg også veldig på. Har du erfart at de tester etter det når de tar blod/spyttprøve?
Trådstarter
9 6
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Prøver kan tas enten av fullblod, serum eller plasma (serum er plasma hvor koaguleringsfaktorer er fjernet). Fullblod er altså "vanlig" blod, slik det kommer fra kroppen.
µM betyr Mikromol per liter Mole (unit) Wikipedia.

Mikrodosering på 15/20µg vil nok være under denne grensen som du selv mistenker.
Vis hele sitatet...
Takker for nice svar!

Sitat av Qon Vis innlegg
Hmm, dette lurer jeg også veldig på. Har du erfart at de tester etter det når de tar blod/spyttprøve?
Vis hele sitatet...
På spyttprøve tester den kun cannabis, kokain, amfetamin, opiater og benzo om jeg ikke husker helt feil. Aldri blitt testa for LSD, men har tatt utvida prøve i regi av politiet, men usikker på om de tester LSD da. Liker å være på den sikre siden uansett