Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 5565
Fikk dette på resept fra legen mot heftig hoste, og leste på flasken at den inneholder etylmorfin. Hvor mye må jeg ta for å kjenne en ok+ rus?))
Den smaker med hensikt helt jævelig. Du greier ikke drikke nok til å oppnå noe behagelig rus.
Den har dobbelt så mye som cosylan, som jeg har fått rus på flere ganger. Jeg vil tro du får rus på 30-40 ml, om du ikke har toleranse og du ikke er så stor. Du kan evnt prøve å ta 60 ml. Men ikke ta for mye for da blir det bare ubehagelig. Prøv deg frem
(du må ikke skyte meg om jeg tar feil med doseringen, husker litt dårlig. Men enten så var dette rett eller så var det at jeg ble ruset på 2 fulle kroker som du får av apoteket. Dvs at en full kork bør holde for deg)

Og forresten så smaker cosylan værre enn den du har
Sist endret av mollypolly; 27. august 2016 kl. 16:07.
Har lest at dette ikke har et like stort ruspotensial som cosylan pga. tilleggsstoffer som gjør deg kvalm. Jeg prøvde en medium dosering og ble bare uvel.
er solvipect comp mer beregnet på slimhoste en cosylan ? Cosylan er jo mer beregnet for tørrhoste ettersom jeg har forstått.
Har influensa og skal til legen imorgen, men ettersom jeg er såpass tett virker nesten cosylan mot sin hensikt.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Vært der, gjort det.
Om du ikke er vant med opiater, max 2-3 korker, og vent en time eller to og se an formen