Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2866
Hvor kan jeg få gratis god epost adresse ute alt google meg her og der styret?

helst pop mail

en epost som takler at jeg farter på forskjellige iper er å foretrekke

plese help
Google mas? Er du etter privacy, eller er du ute etter å droppe alt Google accounts tullet? Om det er sistnevnte kan jeg anbefale Outlook.com. Greit grensesnitt, helt OK mobilapp, og en del innstillinger du kan holde på med.
Hvorfor kjøper du ikke bare ditt eget domene med webserver / mailserver?
Da kan du ha @hvaSomHelst.no (.com/.org/.hvaSomHelst*)
Protonmail.ch for sikkerhet, cock.li for humor.

Sitat av Red Alice Vis innlegg
Protonmail.ch for sikkerhet, cock.li for humor.
Vis hele sitatet...
Also, please enjoy: Iron Dong Hidden Service
Sist endret av Red Alice; 7. juli 2016 kl. 21:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Surimaribo virker tvilsom. Siden ser ut til å være laget for 10 år siden eller mer, og ikke fulgt opp etter det. Flere av linkene virker ikke. Outlook,com er en mulighet. Det er vel egentlig bare en fortsettelse av Hotmail, men det ser ut som grapset bare ligger i eposter og ikke over hele siden. Kjøpe eget domene er en mulighet. Du får full kontroll til et par hundrelapper i året. Det er rimelig men ikke gratis. Jeg har gjort nettopp det, og kan eventuelt hjelpe deg igang. Jeg kan også tilby deg en separat epostadresse med POP/IMAP under et av mine domenenavn for under hundrelappen i året.
Anbefaler denne
openmailbox.org
Jeg bruker www.mail.com. Veldig enkelt å opprette en adresse, og ikke masse styr som hos diverse andre hosts.
kjedelig streiting
gmx.com funker også greit