Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 3401
Okei, fri for tobakk, trenger kvelds Jonasn, hva kan brukes? Oregano? Help!
Makkafisn's Avatar
Trådstarter
Er det verdt å spise 1g?
Røyk hasjen rent..? Trenger ikke riv av mange små biter slik som mange sier, du bare river av ønsket mengde, klemmer det lett sammen og kaster det i gruva. Da slipper du både svineriet fra tobakken + det blir enklere å dosere. Det kan kjennes ut som om du ikke får noe effekt med det første mtp. at du er vandt med nikotin-rushet (Som kommer uansett om du toaster eller ei). Gi det tre-fem minutter så skal jeg hilse å si at du kjenner det. Kos deg =)
https://freak.no/forum/showthread.php?t=254093

Du kan også bruke kakao. Det funker fjell, men ikke bruk så mye som 1g. Det kan bli litt for heavy
Sist endret av Mirage; 27. juni 2016 kl. 23:01.
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Jeg hadde røyka bøtte rent, det har jeg gjort mange ganger.. Bøtte,vann,flaske,aliminiumsfolie.. Enjoy.
Røyk hasj rent. Legg en bit på en peng, tenn på biten, legg ett glass over. La biten brenne til den slukker av seg selv, en glod vil komme på toppen og brenne seg nedover. Vent til det slutter å ryke og hasjen er vekk. Vipp på glasset og inhale. Har du pipe kan du jo ta hasjen rent. Eventuelt kan du jo lage flaskebong, eller bruke vanlig bong.
Makkafisn's Avatar
Trådstarter
Prøvde meg på skakkao, siden det er veldig begrenset med røyke og mekke muligheter her da jeg bor hos familie, men uansett, kokte vann, lagde rett i koppen kakao, tok litt olje i en bitteliten kasserolle, hadde mye hasj biter i, varma med skje til det var brun olje, tømte det oppi kakaoen, er det skakkao?
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Sitat av Makkafisn Vis innlegg
Prøvde meg på skakkao, siden det er veldig begrenset med røyke og mekke muligheter her da jeg bor hos familie, men uansett, kokte vann, lagde rett i koppen kakao, tok litt olje i en bitteliten kasserolle, hadde mye hasj biter i, varma med skje til det var brun olje, tømte det oppi kakaoen, er det skakkao?
Vis hele sitatet...
Jada, funker det Hold oss oppdatert på formen er du grei!
Makkafisn's Avatar
Trådstarter
Skal prøve, tror jeg brukte litt under 1g, men kjenner ikke veldig mye enda, litt "kribling" litt latterfull, ellers bare avslappet.

Edit: Formen bli fjernere og fjernere, ganske fjern nå faktisk
Sist endret av Makkafisn; 28. juni 2016 kl. 01:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Alt etter hvor mye du blanda i, så varer rusen veldig lenge når du inntar den på denne måten. Kos deg.
Makkafisn's Avatar
Trådstarter
Sitat av ranman22 Vis innlegg
Alt etter hvor mye du blanda i, så varer rusen veldig lenge når du inntar den på denne måten. Kos deg.
Vis hele sitatet...
Skal på jobb kl 6 i morgen, åssn tror du det går?
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Hehe går nok fint om du bare blanda 1g oppi.. Når jeg lagde det hadde jeg 5g oppi, da varte det sikkert 15 timer.
Makkafisn's Avatar
Trådstarter
Måtte faktisk skippe jobben idag, sovna i 2 tida i går, våkna i 3 tida av at jeg trippa balls... skulle opp kl 6 å trippa fortsatt kl 5, måtte sende melding til sjefen haha
bøtte, pipe, bong eller flaske?
Sitat av Makkafisn Vis innlegg
Prøvde meg på skakkao, siden det er veldig begrenset med røyke og mekke muligheter her da jeg bor hos familie, men uansett, kokte vann, lagde rett i koppen kakao, tok litt olje i en bitteliten kasserolle, hadde mye hasj biter i, varma med skje til det var brun olje, tømte det oppi kakaoen, er det skakkao?
Vis hele sitatet...
Sitat av applefanboy Vis innlegg
bøtte, pipe, bong eller flaske?
Vis hele sitatet...
Se opp for å se svaret
Ikke bra at det går utover jobben da, ta det på helg! Prøvde samme men brukte mer smør og hadde i oboy, ble mye bedre