Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 660
Hei, i går fikk jeg et problem med telefonen min som jeg først trodde var en fuktskade, etter jeg gikk med den i lomma når det regnte. Men har etterhvert oppfattet det som en skade inni skjermen, som har kommet gradvis ettersom den er knust fra før av. Det fungerer heller ikke alltid å berøre skjermen. Men de gangene touch-funksjonen funker henger den seg gjerne opp, og skjermen blir gradvis mer lilla og farget.

Jeg lurer egentlig på hva det er? Og hvor mye eventuelt det vil koste for en reparasjon.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Skjerm m digitzer må byttes, nå er ikke jeg noe epleperson så jeg kan ikke se hvilken Iphone det er, men prisen for bytte på mobilverksted ligger på 600-1300 avhengig av modell.

Dersom du kjøper delene og velger å bytte selv kan du slippe unna med 2-300,-

Edit: Nå som jeg faktisk leste tittel, så ser jeg at det er en iphone 6, da ligger prisen i det øvre
Sist endret av Fleff; 5. juni 2016 kl. 20:17.