Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2091
Ja hej hej!

Är det någon som har erfaring av att köpa BTC's med Vipps?
mvh
Hvor skulle du i så fall kjøpt det? Av privatpersoner?

Edit: Har ingen erfaring med det, tipper du snakker om localbitcoins?
Sist endret av slaskekladden; 14. februar 2016 kl. 15:27.
Nja i Sverige så går du ju bara in på Bitcoins.se och köper bitcoins med "Swish" så är det klart på 2 minuter.
Är det så i Norge också eller är det lika komplicerat som allt annat här i Norge?? ^^

Swish är föresten detsamma som DNB's "Vipps"
Det skulle jeg veldig gjerne likt å se i Norge! Er nok ikke sånn enda dessverre, hvis det er må noen rette på meg og da blir jeg utrolig glad!

Brukte en side før som het justcoin.com men der tror jeg du må scanne inn legitimasjon nå så jeg bytta til bitcoinsnorway.com der kan du registrere deg via mail og overføre via nettbank. Tar vel 3-5 dager før pengene er inne da Kan man ikke bare bruke bitcoins.se i Norge da?

bitcoins.se ser ikke ut til å eksistere btw, med mindre det var en eksempelURL haha.

edit: bitcoin.se funka fjell hehhehh..

Sjekka ut bitcoin.se og ser at man må fylle ut personnr osv, så man må vel være svensk statsborger for slik morro
Sist endret av slaskekladden; 14. februar 2016 kl. 15:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Som jeg skrev, og som ble slettet. Gå til LocalBitcoins. Der kan du kjøpe bitcoin og betale med Vipps.