Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 756
Trenger ny maskin igjen, da den gamle er som antikvitet å regne. Den skal kunne dra alt fra Matlab/Maple til Visual studio og Multisim/Pspice osv uten noe ventetid. Må også klare nyere spill...

Har satt sammen en pakke hos komplett, men ønsker litt inspill.
Litt usikker på dette grafikkortet, da jeg aldri har brukt Radeon kort før. Hvordan stiller dette seg mot et GTX970?
Ram minnet er det også litt usikkerheter rundt. Mange mener Corsair Dominator er et bedre valg.

Hva synes dere?

Asus 29" LED MX299Q

Noen som vet hvordan en 21:9 skjerm er å spille på?
Sist endret av optimus111; 13. desember 2015 kl. 10:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Skjermkortet har jeg hørt mye godt om, men ville heller godt for MSI versjonen:
https://www.komplett.no/product/8474...ming-8gb-gddr5

Hvis du er interesert i å ta opp noe gameplay på pcen viller jeg derimot gått for ett Nvidia kort da de har Shadow Play. Hvis ikke får du som oftest mest for pengene i r9 serien,

Skjermen vil kunne fungere til spilling, men hvis du vil spille cs og lignende er responstiden nok litt for høy. Noen vil nok si at 29" er for stort til å spille på også, men det kommer ann på hvor langt unna du sitter.