Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 902
The Cyberathlete Professional League (CPL) World Championship ble holdt i Dallas, Texas i helgen. Norge var representert i Counter-Strike "Verdensmesterskapet" og var seedet som nummer 18 da de begynte. Etter veldig bra spilling endte de norske Massive Attack på 4. plass, noe som var over de flestes forventning, og de er i dag på vei hjem med $8.000 i kofferten. Good going MA

Forøvrig var det svenskene i Ninjas in Pyjamas som stakk av med tittelen og $50.000, mens hjemmefavorittene X3 tapte så vidt kampen om gullet i en utrolig spennendes finale. Nok et svensk lag, mTw.GoL kom på en 3. plass.


Det ble også holdt en Aliens vs Predator konkurranse som gikk i 1on1, her var premien ikke mindre enn en Custom Built 2002 Ford Focus ZX3 og en god del annet stash. Jeg har ikke lest dette et offisielt sted, men etter hva jeg har forstått var det cK-f4t4l1ty som var den beste, og stakk av med bilen.


Relaterte linker:
CPL's offisielle side
Offisielle resultater
Var nok ikke mange som trodde at Norge skulle gjøre det så bra, det er flott å se at vi har fått en skikkelig god klan.

/me skal komme seg i CS når jeg får ny PC
Trådstarter
trodde ikke de skulle gjøre det så bra jeg heller
men de har blitt mye bedre enn de var før (jeg så de fleste kampene dems), så det er jo bare kult

norge trengte det veldig ja


gi meg connection så skal jeg også starte igjen