Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1651
Skal investere i ny printer i prisklasse ca kr 1000,-

Hvilke printere er billigst å drifte? Tenker blekk, dette er jo oftest ganske dyrt å kjøpe. Noen som er drøyere enn andre?

Bruken er mest skolerelatert. Skrive ut oppgaver, noen farveutskrifter osv. Må kunne scanne og kopiere.

Noen som har en god anbefaling?
Til en tusenlapp får du ikke annet enn blekkskrivere, og det du er setter kalles en "multifunksjonsskriver". Disse kan du få ganske billige, men blekk er dyrt. Skal du ha noe som er rimelig i bruk, må du ha laserskriver og minst opp en tusenlapp.
Jeg kjøpte en tidligere modell av denne http://www.elkjop.no/product/data/sk...kkskriver-sort

Kostet 325,- for en patronpakke. Syns den er veldig bra til mitt bruk. Bare å slå på å koble til wifi så er den i gang

Kjøpte min på tilbud som elkjøp har hver søndag
Sist endret av Oleee; 26. oktober 2015 kl. 12:19.
Er enig, det finnes laserskriver på salg, eller brukt: HP Color LaserJet CP2025 denne er kanskje ikke så god til fargeutskrift men bortsett fra det er den nok noe bedre en blekkskriver siden blekket tørker ut om det ikke blir ofte brukt bør helst brukes 1 gang i måneden. Og de fleste blekkskrivere, tar enten for lite eller mye blekk så tar lengere tid før det tørker ellers blir arket uskarpt her er laserskriver bedre.

Har du råd gå for:
Samsung CLP-680DW
Color Laser, Wifi/Net, Duplex, PCL6/PS3, 24 ppm, 250 Sheets
den gir god bildekvalitet for photo, eneste er kanskje ikke egnet for å skrive ut på cd plater direkte eller skrive ut på plast ark for ekte foto papir.
Sist endret av lmh1; 26. oktober 2015 kl. 12:23.