Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1206
hoppla.

jeg har kjøpt meg et nytt domene, ved navn nephilia.net, uten å helt vite hva jeg skulle bruke det til. etter litt grubling og frem og tilbake, fant jeg ut at jeg skulle bruke det som et sted å skrive ned drømmene mine, for det er ofte jeg drømmer ting jeg husker, som jeg skriver ned..

designet er ikke noe videre å skryte av, det er rimelig simpelt og fort slengt sammen.. jeg tror jeg kanskje skal lage noe annet etterhvert, men jeg er litt tom i hodet mitt :o. bildene i headeren er forøvrig fra et fotoprosjekt vi hadde på skolen for en tid tilbake.

om noen har lyst til å prøve å tolke drømmene som står der - feel free, og skriv det gjerne i en kommentar. ;>

any thoughts?
Skal knækkes
Golder's Avatar
Som jeg sa, du er flink.
Du skriver på en måte som gjør meg engasjert, og designet er genialt i forhold til innholdet på siden.
Min mening iallefall.
Bra side, og god ide til ting å ha på siden. *legge til i favoritter*
Nice!
Spennende side, med det innholdet er det jo fint med et litt minimalistisk design. Evn. tenke på farger/figurer som kan bygge opp under den generelle stemningen i drømmene eller sinsstemningen din.

men nice uansett
mia
mia's Avatar
Trådstarter
damnyou; jeg har jo prøvd å velge nettopp de fargene jeg har gjort, for å bygge opp under 'stemningen' eller hva man vil kalle det, i tekstene (drømmene) som står skrevet.. sia kan ikke akkurat være knallrosa, for å si det sånn. ;p
Hehe, forstår det. det var ment som et spørsmål om det du hadde gjort det, evnt. om det var nødvendig/mulig å gjøre mer ut av det.

Det hadde nok blitt omtrent den samme fargen om jeg skulle skrevet ned drømmene mine kanskje med noen veldig sjeldne innslag av rosa ;P
Opprinnelig postet av pinnsvinet
*legge til i favoritter*
Vis hele sitatet...
Samma Her. Kan være spennende å lese om dine drømmer....
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
søt!

/me legge til på http://www.photocritic.org/li/
Veldig stilig.


*err, har på Tool t-skjorte*