Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1079
Har til nå brukt canal digital sin på ipadda.
Etter siste åppgraderinger virker den ikke lenger. Bare starter opp for så å dø.

Har cd med familipakka. Hadde vært kjekt om jeg bare kunne krysse av for tv leverandør og programpakke for å få bare disse kanalane
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Du har ingen andre val enn levrandøren sin, sånn stortsett. Det finst ingen magiske tredjepartsapper som gir deg gratis tilgang til tv-kanaler.
Nei det finnes kankje ikke.

Men det er langt fra magisk å lage en slik. Ihvertfall ikke for de større lerandørene.
Det er jo ingen hemmelighet hvilke kanaler de tilbyr i de forskjellige pakke sine.

Akkurat nå hadde jeg gjerne beralt ett par tiere for en slik for å prøve. Jeg prater om en app som viser kveldens tv program. Ikke en som viser selve programmene
Sist endret av Tenag; 4. oktober 2015 kl. 19:11.
Bea
Big Bad Wolf
Bea's Avatar
Er det en TV guide du leter etter?
Tv guide var kanskje ett bedre ord?

Skulle gjerne hat med f.eks. Bbc og history som jeg liker.

Synes den du linker til var mer "rotete" enn cd sin. Men det er kanskje bare fordi jeg er mer vant med den.
Sitat av Tenag Vis innlegg
Tv guide var kanskje ett bedre ord?

Skulle gjerne hat med f.eks. Bbc og history som jeg liker.

Synes den du linker til var mer "rotete" enn cd sin. Men det er kanskje bare fordi jeg er mer vant med den.
Vis hele sitatet...
Har en app på iphone som heter Meetv TV Guiden av ABC Startsiden.
Veldig grei. Velger kanalpakken så legger den til de riktige kanalene selv.

https://appsto.re/no/q0YQx.i
Sist endret av Neptunia; 4. oktober 2015 kl. 23:17.