Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1369
Hei.

Noen som vet om det er mulig å koble mobilen til nettbrettet for så å bruke 4g via mobilnettet? Jeg vil ikke bruke 4g på nettbrett nok til at vil bruke penger på ekstra sim.

På forhånd takk.
Sett opp trådløs hotspot på telefonen, og så kobler du til denne med nettbrettet. Du sier ingenting om hvilken mobil og nettbrett du har, men mitt inntrykk er at hotspot stort sett er støttet i dag på smarttelefoner og jeg regner med at nettbrettet ditt har WiFi
Trådstarter
2 0
Sitat av Nichotin Vis innlegg
Sett opp trådløs hotspot på telefonen, og så kobler du til denne med nettbrettet. Du sier ingenting om hvilken mobil og nettbrett du har, men mitt inntrykk er at hotspot stort sett er støttet i dag på smarttelefoner og jeg regner med at nettbrettet ditt har WiFi
Vis hele sitatet...
Ah, Takk for svar. Jeg har HTC M8 tlf, men ikke kjøpt nettbrett enda. Er det lurt å kjøpe nettbrett fra HTC da de skal jobbe sammen, eller spiller det ingen rolle?
Merke spiller ingen rolle for kompatibilitet når enhetene er koblet sammen over WiFi.
Kommer ann på hvilken operatør du har men de fleste tilbyr data sim kort som er knyttet opp mot hoved nr.
Det fungerer, men tømmer batteriet på telefonen din ganske fort. Ville heller satset på et tvilling sim, koster ikke mange kroner i måneden. Tror jeg betaler 19 kr hos Talkmore.
Sist endret av Stesolidhode; 19. august 2015 kl. 17:40.