Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 947
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Denne karen har klart å få romen ut av xboxen hans og la den ut på nettet. Men Microsoft kom raskt til åstedet og fikk ham til å fjerne den fra nedlasting. Men flere har allikevel vært rask nok på avtrekkeren til å laste den ned før den forsvant fra siden, så det tar nok ikke så altfor lang tid før vi alle kan emulere xbox på pc'en vår. Hvor raskt det kommer til gå er en annen sak.
Sist endret av Gusto; 9. desember 2001 kl. 01:02.
Da får jeg kanskje spilt HALO før det kommer ut på PC
hva vil dette si? at en kan spille xbox spill på pc?
Ja, må bare installere et program eller no? Og putta inn noe på hovedkortet eller no
Better than thou.
Nei, det det vil si er at man kan (selfølgelig hvis man da har denne 'kjernen' eller wtf jeg skal kalle det) så kan man lage en emulator til pc som man kan kan bruke på pc.

MEN, den vil nok være jævlig treg og ikke være mulig å kjøre på dagens pc'er ville jeg tro. Samme som psx emulator det. Når den kom så var det omtrent umulig å spille psx spill på pc'en, men etter noen år så kom det jo bedre pc'er som klarte å emulere psx'en skikkelig.