Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2273
Har alltid lest at muskat gir en helt forferdelig rus. Likevel ville jeg prøve selv etter å ha lest litt om dosering. Fant ut at den anbefalte dosen var 0.75-1.25 gram per 10 pund kroppsvekt. Bare å konvertere vekten din til amerikanske pund (Kg * 2.2). Selv tok jeg den minimale dosen på 0.75 (12 gram for meg som veier 70 kg).

12:00 - Spiste nøttene med kaffe for å svelge. Smakte ikke godt, men ikke så ille.

14:00 - Kjenner at jeg blir litt dårlig i magen, og munnen blir litt tørr.

16:00 - Nå begynner jeg å kjenne effekten. Hjertet banker hardere, kjenner jeg bli litt stressa. Kroppen føles litt mer avslappet og munnen er mye tørrere. Ser også at øynene mine er blodsprengte og føles tunge.

16:30 - Kjenner at jeg får mer energi, men samtidig føler jeg meg sliten. Alt rundt meg er mye lysere enn før, i tillegg til at alt er mye mer fargerikt. Føler meg veldig stein, nesten som å ha røyket cannabis. Munnen har blitt enda mer tørr.

18:00 - Sovnet omtrent der.

Neste dag

11:00 - Føler meg litt mer sliten og avslappet enn vanlig. Øynene mine virker litt tåkete. Dette gikk over iløpet av kvelden.

Trippen var helt OK - ville gjort det igjen. Det eneste negative jeg opplevde var tørr munn, høyere hjertebank og blodsprengte øyer. Ikke lurt å ta det om man har jobb/skole dagen etter.
Høres ut som om du beskriver det som en svak weedhigh med masse bivirkninger. Muskatnøtt er ikke helt gunstig for kroppen. Ville heller røyket cannabis om jeg var ute etter lett stein og avslappet følelse. Færre bivirkninger og bedre rus, og bedre for helsa, samt ingen til minimal hangover.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Høres ut som om du beskriver det som en svak weedhigh med masse bivirkninger. Muskatnøtt er ikke helt gunstig for kroppen. Ville heller røyket cannabis om jeg var ute etter lett stein og avslappet følelse. Færre bivirkninger og bedre rus, og bedre for helsa, samt ingen til minimal hangover.
Vis hele sitatet...
Jeg er helt enig med deg, Relevant. Muskat er garantert veldig ugunstig for leveren, kanskje mer enn alkohol. Ville ikke brukt dette rusmidlet ofte. Skulle bare frem til at muskat ikke er verdens undergang dersom man doserer riktig, noe som gjelder alle rusmidler.
Sist endret av lillemeskalin; 4. august 2015 kl. 00:35.
Du sier her ingen ting om det psykiske, dvs. endrede tankemønster osv. Dette var vel ikke en skikkelig tripp, mer som Cananbis, som det ble sagt over ?
Sitat av [protus] Vis innlegg
Du sier her ingen ting om det psykiske, dvs. endrede tankemønster osv. Dette var vel ikke en skikkelig tripp, mer som Cananbis, som det ble sagt over ?
Vis hele sitatet...
Tankemønster? Vel, jeg husker rett og slett ikke så mye av rusen. Det hele gikk veldig fort. Selv om rusen er en veldig lik, ville jeg sagt at muskat er mer visuelt og mangler matsuget jeg får med cannabis.