Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1136
Nå har jeg hentet passordet fra maskina jeg skal ha passord til og er begynt å cracke det. Når cracke prosessen er igang skal det da se sånn ut:

-::Windows NT / 2k / XP Password Cracker::-


-Initiating brute force attack using John the Ripper...

Loaded 2 passwords with no different salts (NT LM DES [24/32 4K])


?
▼ ... mange måneder senere ... ▼
yadayadayada, veit dette er en gammel tråd, meeeen... har noen et tips om et prog som gjør dette fra dos?

Vi har en maskin (2k) på jobben, som vi gjerne skulle ha brukt, idioten som har hatt den før har glemt passordet, og vi vil helst slippe å legge inn windows på nytt.

Noen som har en god ide? Evt er det noen av sakene i ntxp2k-cracker.zip som funker fra dos? fikk bare "this program cannot be run in dos mode" i textfila når jeg brukte qd ihvertfall
atomet: John the Ripper kan kjøres fra dos. Tror det finnes en versjon til det. Husker ihvertfall at jeg brukte John the Ripper lenge før jeg begynte med Linux...
Heyheyhey, det var vel den greia der jeg egentlig lette etter ja takker hehe, riktignok er vel den eneste maskina med brenner den jeg prøver å komme inn på, men jeg får vel være snill og svi det ut hjemme