Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 857
Ikke sikker om jeg er i riktig forum, opretett nemlig konto bare for å spørre om et problem med mobilen min.

Det har seg da sånn at min galaxy note 3 har noen hardware damages når det angår selfie camera, jeg har mistet den noen ganger i bakken og diverse, men denfunker fint for det utenom selfi camera. Dersom jeg åpner apper som instagram eller snapchat, eller det innebyggede camera appen så kan jeg ikke stole på at mobilen klarer å "åpne" selfie kameraet. I de fleste tilfeller vil mobilen fryse dersom jeg gjør det, men av og til er jeg heldig og selfi kameraet åpner seg faktisk mirakuløst. kanskje noen "connectors" eller generelt kamera komponenter er skadet.
Hva kan det ha av seg? er ikke den mest "tech savy" personen så hadde vært fint om noen mer kunnskapsrike kan dele noen visdomsord angående dette her. :P
Sitat av abycfl Vis innlegg

Det har seg da sånn at min galaxy note 3 har noen hardware damages når det angår selfie camera, jeg har mistet den noen ganger i bakken og diverse, men denfunker fint for det utenom selfi camera.

----------

Hva kan det ha av seg? er ikke den mest "tech savy" personen så hadde vært fint om noen mer kunnskapsrike kan dele noen visdomsord angående dette her. :P
Vis hele sitatet...
Du svarer på spørsmålet ditt selv, før du engang har skrevet det.

Min anbefaling er å enten telbakestille til fabrikkinstillinger og se om det hjelper, eller å levere på rep.