Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1006
Jeg lurer på om noen har erfaringer med test kits, er det greit å få gjennom tollen, jeg trenger virkelig og ikke la noen vite at jeg har bestilt det.
Det skal nok ikke være noe problem å få igjennom. Om du er så "uheldig" at pakken blir åpnet for inspeksjon, så kan du kanskje få et spørsmål om formål (veldig lite sansynlig), men da kan du bare si at du skal ha den til pynt i kjøkkenvinduet. Det er jo ikke ulovlig med test-kits. Kniver er heller ikke ulovlig, det er hva du bruker dem til.

Når du skriver at "jeg trenger virkelig og ikke la noen vite at jeg har bestilt det", mener du da ingen i det hele tatt, eller noen du kjenner? Samme hva kan du opprette en postboks om du ikke vil bestille i eget navn, eller få en kamerat til å bestille for deg.