Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 4732
Hei!

Flyttet til Oslo for rundt to år siden og kan med hånden på hjertet si at jeg ikke har de rette vennan til UE.
Lurer derfor på om noen i Oslo området (som gjerne har noe erfaring fra områder i storbyen fra før av) kunne tenkt seg å bli en UE kolega med meg?
Er 22år, har erfaring fra UE fra før av, men dette dog fra nord i landet.
Har også en stor interesse for foto, så vil alltid ha med meg et kamera og prøve å få de beste bildene.


Mods, håper dere lar denne tråden stå. Tror ikke jeg vil finne noen venner til dette på verken Tinder eller en annen dating side!
Hei Cats.

Er meget interessert i UE selv, men ganske uerfaren.
Men blir gjerne med på UE i oslo/akershus om du vil ha meg med.

Klar for å ta steget ut i UE jungelen
katt
Trådstarter
Sitat av DjOslo Vis innlegg
Hei Cats.

Er meget interessert i UE selv, men ganske uerfaren.
Men blir gjerne med på UE i oslo/akershus om du vil ha meg med.

Klar for å ta steget ut i UE jungelen
Vis hele sitatet...
Gjerne det! Eneste er at jeg ikke kjenner til noen områder i Oslo, vet ikke hva og hvor er spennende. Det er problemet
Sier det samme som DjOslo, men hva med de nedlagte t-bane-stasjonene (Volvat og Valkyrie plass)?
Sitat av pereira Vis innlegg
Sier det samme som DjOslo, men hva med de nedlagte t-bane-stasjonene (Volvat og Valkyrie plass)?
Vis hele sitatet...
Absolutt kult sted, men vil egentlig ikke anbefale å ferdes der nede pga vogner som fortsatt er i drift på natten. I verste tilfelle så er den enkleste måten og komme seg inn dit ved å løpe fra majorstua Var nede der for et par år siden, dog i enigheten med verket
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg blir gjerne med på tur så lenge det ikke er noe med kloakk eller søppel Har heller ingen å dra med, så det blir mest til at jeg drar alene - men det er sikkert mindre skummelt å dra sammen.
For å være helt ærlig så er hverken Volvat eller Valkyrie verdt risikoen med skinneløping. Spesielt Valkyrie, hvor jeg vet det fremdeles er en del aktivitet. Såpass mye aktivitet at det ikke kan bli betegnet som forlatt. Dessuten er det lite, og det finnes allerede mange bilder derifra (i tillegg til at man kan se stasjonen når man kjører forbi). Mange andre spennende steder i Oslo og omegn om man gjør litt research eller bruker øynene når man er ute
▼ ... noen uker senere ... ▼
katt
Trådstarter
Sitat av AkerUE Vis innlegg
For å være helt ærlig så er hverken Volvat eller Valkyrie verdt risikoen med skinneløping. Spesielt Valkyrie, hvor jeg vet det fremdeles er en del aktivitet. Såpass mye aktivitet at det ikke kan bli betegnet som forlatt. Dessuten er det lite, og det finnes allerede mange bilder derifra (i tillegg til at man kan se stasjonen når man kjører forbi). Mange andre spennende steder i Oslo og omegn om man gjør litt research eller bruker øynene når man er ute
Vis hele sitatet...
Blir i hvert fall ikke å løpe på skinnene til Valkyrie, som du sier så er ikke det en risk som er verd å ta. Vil derimot se om det er andre måter å komme seg dit på.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Innser at det er en stund siden dette ble postet, men jeg bor i Oslo og er interessert i UE. Har absolutt ingen erfaring, men blir gjerne med på turer.
Hey,

Ser at det er er en stund siden tråden er postet (som karen over meg påpekte). Jeg blir også gjerne med å urban explore, jeg er da også ganske så ny (har vært et par steder). Jeg bor på Jessheim (30 min fra Oslo). 16 år, blir gledelig med. Skal oppføre meg pent, haha .
Sist endret av TheNewbie; 17. juli 2015 kl. 21:39. Grunn: Typo