Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1614
Eg kan ikke bruke internett explorer mer, etter eg lastet gamle emulator konsoller og gamle spill ned på PC. Så nå får eg en feilmld. om at Internet Explorer har sluttet å virke. hva har eg gjort for å klare dette? Er det noen triks som kan få den på nett igjen?

på forhånd takk!!!

mvh l s a
Bytt nettleser til opera eller chrome:3 de funker bare bedre, ok?
Sjekk at du har nyeste versjon av IE. Hvis du har lastet med mye rart så kan det hende at du har fått virus. Så last ned malwarebytes og ta et søk hvis du er uten skikkelig antivirus.

Hvis du ikke har fikset på dette enda kan du si noe mer om hva feilmeldingen sier? Selv om du bør bruke en annen nettleser så er det ikke greit å ha noe som kan forårsake feil
Last ned 3 internett browsere så har du litt å gå på.
Firefox, Opera, Chromium, Chrome.
IE er mest utsatt for problemer fremdeles - 15 år senere.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Men om TS ikke har flere nettlesere og IE klikker hver gang TS starter det så kan det bli et problem å laste ned andre nettlesere? Prøv å start maskinen i sikkerhetsmodus, hvor du holder inne F8 under oppstart av maskinen. Velg så sikkerhetsmodus med nett. Da slår ikke addons osv seg av. Windows vil da bare starte med minimale funksjoner. Se om IE funker der. Om det gjør det så er det noe ekstra i nettleseren som får det til å crashe. Prøv å finn ut hva det kan være også avinnstaler dette.