Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1379
Jeg har internett med GB begrensning (satelitt bredbånd). Når jeg har brukt en viss mengde GB er det ikke mulig å streame video/musikk. Er det noen måte å 'lure' denne begrensningen på? Noen ganger er det rett og slett ekstremt upraktisk. Av en eller annen grunn får jeg sett NRK nett-tv på mobil-appen, men ingen andre apper/nettsteder. Dersom noen vet om en løsning hadde jeg satt stor pris på det. Har dessverre ikke mulighet til å bytte internett løsning ettersom det er det eneste tilbudet her ute.
Dessverre hjelper det ikke med VPN... Har prøvd Hola Better Internet og dotvpn, har ikke fungert likevel.
Sitat av hurdur Vis innlegg
Bruke VPN?
Vis hele sitatet...
Haha, det blir som å ta et søppelpose over hodet å stille seg i en kø der dem teller besøkende og forvente å ikkje bli telt.
Du kan jo prøve ICMPTX (IP-over-ICMP) eller http://www.wi-free.com/ (betalt løsning) som sender pakker over f.eks DNS eller IMCP. Det er mulig at det ikke er begrensing på alle typer trafikk.