Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1625
Hei, jeg har lest og sett på diverse videoer på youtube om ayahuasca, og har veldig lyst til å prøve dette.

Jeg er veldig lost, vet ikke hvem jeg er lenger, bortsett fra at jeg 24 år og mann;D Ganske sikker på at jeg er deprimert..

Men jeg vil ikke dra alene, jeg trenger en ved min side en partner som er i en lignende situasjon. Jeg vil helst dra med en jente, bare fordi jeg føler meg mer komfortabel med jente, men åpen for begge kjønn. Vi må jo nesten møtes på forhånd for å bli litt kjent før vi eventuelt bestemmer oss for å dra.

Noen som er opp for dette?
Kult at du ønsker å gjøre dette, men vær obs på useriøse aktører. Det har i de siste årene blitt "trendy" å ha slike seremonier med turister, og noen aktører vet rett og slett ikke hva de driver med. Mange vet bare hvordan de lager ayahuascaen (og ikke alle gjør det riktig heller), og mange har ikke ordentlige evner som de beryktene ayahuasca-sjamanene har, altså å guide deg gjennom trippen og hjelpe deg å belyse problemene dine underveis.

I mine øyne er det essensielt at du har med deg en sjaman som kan lede vei gjennom trippen - ayahuasca er ikke bare småkaker, det er noe av det drøyeste innen psykedelika. Det vil mest sannsynlig bli mye spy, gråt og driting, og da er det greit å ha noen som har peiling på å lede trippen videre over til noe positivt. (altså at dem synger for dere og hjelper dere med å danse videre i trippen)

Det har vært noen dødsfall som i de fleste tilfeller har blitt forsøkt skjult av disse useriøse aktørene.
Så vær forsiktig med hvilken aktør du velger, og gjør research på hvem som har dårlig rykte før du drar...

Ønsker deg lykke til med reisen, og håper det hjelper deg videre i livet Vær forsiktig!
Takk for heads up Alzo88!;D