Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 12428
Hey freaks!

Har bestilt 25stk 4MG Flubromazepam tabletter fra en sikker vendor og lurer på om noen av dere her på forumet har noe erfaring med dette benzodiazepinet? Har hørt at det skal være at ganske så "heavy" benzo og kan lignde litt på Rivotril? Noen som kan bekrefte dette?

Hvilken dose bør jeg starte med for og få en fin "buzz" ?
Og hvor lenge varer rusen ?

Kan heller ikke finne dette på narkolisten. (??)

Håper på svar!
Sist endret av imortaltech; 28. desember 2013 kl. 11:02.
Minner om flunitrazepam, men med lenger onset og lenger halveringstid. Tar omtrent 1 time før du merker effekten.

Lik sederende effekt som diazepam, og angstdempende effekt som alprazolam men mer euforisk og langvarig.
Mye forskjellig feedback på flubromazepam, noen liker dette veldig godt og andre syntes ikke det var noe.
Rusen kjenner du en god 10 timer etter inntak, men vær obs på lang halveringstid og onset.
Begynn med mellom 4mg - 8mg alt etter din erfaring med benzo. Vent 2 timer før du rejusterer
En bekjent fikk tilsendt 25x4mg tabletter. Han tok opptil 12 stk på en gang og merket ikke noe særlig. Mulig han var såpass kokt at han ikke forstod det selv mtp stort inntak av mdpv, subutex, mxe og annet.
Ok takk for svar skal si ifra hva jeg syntes om disse når jeg får tid til og prøve det ut.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Fikk du prøvd de ut?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Fikk prøvd dette ut igår. Var ca 10-15mg, vet ikke helt, siden det er pulver. Har moderat toleranse til benzo etter 5-6 uker på 20mg vival dagen. Kl var 1 når jeg tok dosen. Kjente musklene ble rolig etter en 1-2 timer. Hadde tatt en del pepper den dagen også, men null problem å sove. Men røyka også god tjall. Var helt på trynet før jeg la meg med den komboen.

Funker fint enda. Leste en plass det hadde en halveringstid på 106 timer.

Angst - Lav
Søvndysende - moderat
Muskelavslappende - høy
Generelt beroligene (Uro, fysisk og psykisk) - moderat

Jeg må på minst 15 mg. Lang behagelig effekt ved 25-30mg. Jeg har ca tatt 100mg siden Lørdan 01:00

Det var lite potent (Tablettene er som regelt 4mg og 8 mg), men har gått på 4x5mg vival daglig i over en måned og 1x7,5mg imovane om kvelden.

Dette funket mest flunitrazepam/rohyonol på effekten, men jo også tatt pepper siden lørdagen. Men jeg liker up&down + røk.
Sist endret av Mexxy; 17. mars 2014 kl. 08:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Rivotril = clonazepam
Rohypnol = flunitrazepam
Apodorm/Mogadon = nitrazepam

Jeg vil gjette på at disse ligner mest på Rohypnol av de "kjente" benzoene... vær forsiktig og spesielt hvis det er alkohol i bildet...

Ellers kommer toleranse vanvittig raskt så ikke forvent all verden om du bruker mye benzo...
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Jeg testet 8mg og kjenner at dette er et seriøst benzo. Det har ingenting med flunitrazepam å gjøre, men det er potent. Skal vurdere å ta inn litt. Tollen gjør at det ikke frister å prøve.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har prøvd disse ved flere anledninger og er ikke imponert.
Jeg har også prøvd flere vendorer for å sjekke om jeg fikk noen av dårlig kvalitet,
Men ender opp men den samme synspunkt, kjedelig og ikke noe for meg.
Ser noen sammenligner disse med xanor... Dette får meg til å lure på om di i det hele tatt har prøvd xanor!
Kanskje 10x4mg flubromazepam virker like bra som et bikkjebein??? (2mg xanor)
Ikke vet jeg, siden jeg ikke prøvde å spise så mange på engang...
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Svampbobtrekant Vis innlegg
Har prøvd disse ved flere anledninger og er ikke imponert.
Jeg har også prøvd flere vendorer for å sjekke om jeg fikk noen av dårlig kvalitet,
Men ender opp men den samme synspunkt, kjedelig og ikke noe for meg.
Ser noen sammenligner disse med xanor... Dette får meg til å lure på om di i det hele tatt har prøvd xanor!
Kanskje 10x4mg flubromazepam virker like bra som et bikkjebein??? (2mg xanor)
Ikke vet jeg, siden jeg ikke prøvde å spise så mange på engang...
Vis hele sitatet...
Det er kommet en ny variant på markedet, flubromazolam. Det er flubromazepam hvor de har slengt på en triazol-gruppe, dermed er det beslektet med triazolam (Halcion, kjent som en av de mest euforiske benzoene, men vanskelig å få tak i) og pyrazolam. Denne varianten er visstnok veldig potent, varer kortere men er mer euforisk, skal man tro snakket rundt om på forumer. Så det er nok den varianten du burde gå etter om du vil erstatte xanor. Flubromazepam er vel mer likt rivotril i effekt, mer subtil men varer lengre og ikke så euforisk. Mitt forsøk på å innføre flubromazepam var ikke vellykket, og jeg tar ikke sjansen på å prøve på nytt, så dessverre har jeg ingen personlig erfaring å tilby.
Har nå inntatt 16mg flubromazepam. Først 1stk 8mg for 2 timer siden deretter 8mg til. Sederende som en liten håndfull diazepam, bølger av eufori men såpass hypnotisk at jeg anser dem litt å likne på flunitriazepam (type rohypnol eller flunipam). gode chillpills som sikkert er litt moorish fo dem som digger denslags.Deschloro-etizolam har fått endel kritikk så jeg har tro for at flubro'en mer blir arvtageren til etizolam.
Konklusjon: lite mindfuck, alt for dyre (enda!), ville vært varsom å mixe med mer enn et par pils, digg å røyke rev på, respektabel "benzo-rc"

Keep up the research!
Sist endret av Castaneda; 15. desember 2014 kl. 08:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.