Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2519
Jeg har 8 Tramagetic Retard depottabletter 75mg og lurer på hvor mye man trenger å putte i seg fårr å bli god og høy?.

jeg har tatt en tablett to ganger i døgnet i fem dager ca å har ikke kjent noe etter den første dosen (første gang kjente jeg det bittelitt).

jeg lurer også på om de kan blandes med Codaxol?

Legemiddel boardet feila meg så derfor håper je at dere kan hjelpe
100-200 bør være nok. Over 300 kan være farlig. Knus dem, putt pulveret i et dopapir hvor du har fjernet det ene laget (så det blir kjempetynt), lag en liten ball av det og svelg, så tror jeg du vil kjenne noe.
takker sitter å koser meg nå 2 75mg var nåkk, men dopapiret sprakk å det smakte helt forrferdelig :s
Prøv 3-4 av de. Vet ikke hvor mye erfaring du har med de, men vis du ikke kjenner noe, kan du ta 2-3 til.
Husk på at det er en vis tilvennings fare ved de.
Sist endret av jodatakker; 11. desember 2014 kl. 21:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.