Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2575
Kjøpte ett brett (10 tabletter) for 200 kroner av en venninde. Hun anbefalte en halv tab. om morgenen (50mg).

Noen som har erfaring og tips?
50mg hørtes litt lite ut, men greit å starte med. Ville heller bare tatt en hel tablett, ta det gjerne med noe kaffe/koffein til for ekstra effekt
Oki. Ble anbefalt å ikke bruke kaffe/koffein i tillegg da det ville gi ganske mye jitters..

Noen andre?
Så lenge du ikke veier 20kg så tror jeg 50mg blir i minste laget. Bruker vanligvis 200mg. Merker ikke stort fra eller til om jeg drikker kaffe.
Regner med at du skal bruke modafinil til å jobbe. Har selv ingen erfaring med stoffet, men har både lest og hørt flere ganger at effekten blir bedre/varer lengre om man ikke spiser. Tror også 50mg er litt lite, men har hørt om folk som klarer seg fint på kun 20 mg. Å gå over 200 mg har jeg aldri lest noe positivt om.

Leste også at man bør være forsiktig med det intense fokuset man får. Om du sitter med fullt fokus på Angrybirds på bussen så er det fort gjort å glemme å gå av på riktig stoppested. Kan også hende at du blir litt usosial og irritabel, så bruk stoffet til riktig hensikt.

Ville gjerne hørt noen andre sine erfaringer eller tips, om det er noen som har noen.
Jeg ville absolutt startet på mindre doser, og se om du kan få effekten du trenger av det. Kanskje det lille energikikket er akkurat det som får deg i rett form uten at du får tunnelsynet og andre bivirkninger.
Hei!

Jeg brukte modafinil nesten daglig over en periode på 3-4 uker. Alltid tidlig på morgen, før frokost. De første dagene følte jeg meg veldig opplagt og lite sulten. Jeg slet med å få sove om natten, men følte likevel ikke at det gjorde noe da jeg hadde overskudd i massevis. Min monotone og kjedelige jobb ble utført med lyst og glede, og mine arbeidskollegaer nøt godt av mitt gode humør og tiltakslyst En liten, dunkende hodepine kom og gikk dog.

Etter hvert kom jeg inn i en veldig god rutine hvor jeg sov hver natt og spiste greit iløpet av dagen. Søvnen min føltes likevel veldig lett, og det var sjelden hardt å komme seg opp om morgenen. Arbeidslyst på topp. Så lenge jeg passet på å spise og drikke nok iløpet av dagen (ikke kaffe, da kom hodepinen) så fungerte jeg jevnt over veldig bra i alle sammenhenger.

Alt i alt har jeg bare positive erfaringer med modafinil. Jeg føler ikke at det gir meg noe ekstra "kick" eller rus utover at jeg blir en bedre utgave av meg selv. Noe som føles veldig godt og riktig i en hektisk hverdag hvor man gjerne vil så mye mer enn timene i døgnet tillater. Skulle gjerne hatt flere av dem, men de er ikke så lett å få tak i.

Lykke til!