Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1979
Jeg kan en del om wordpress, men lite om koding.
Mange theme har alternativene: "Stretched layout" eller "Boxed layout".

For min side ønsker jeg "Boxed Layout" da det vil passe best.
Veldig mange sider har boxed layout, men jeg legger merke til at det kan være forskjellig størrelse på denne "boksen" på de forskjellige sidene. Og ved themet jeg bruker (Enfold) er den noe bredere enn andre sider.

Er det vanskelig å kode eller programmere dette om slik at den blir noe smalere?

Legger ved et bilde av en side som et eksempel på hva jeg mener.
Håper noen kan svare på dette :-)

Får ikke lastet opp bildet...

Får ikke lastet opp bildet...
Sist endret av [db]; 7. november 2014 kl. 20:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Prøv å laste opp bildet på http://imgur.com og post linken her.

Når det gjelder endring så kan jeg ikke hjelpe deg, da temaet er betalt. Hvis du kunne sendt meg filene på PM så kan jeg sikkert finne ut av det for deg.
Sist endret av onClipEvent; 7. november 2014 kl. 22:07.
Trådstarter
Takker for svar, har nå sendt deg en PM.
Vil noen andre svare så setter jeg også stor pris på det.

Her er bildelink: http://imgur.com/q6jA7v0
Sist endret av [db]; 7. november 2014 kl. 23:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
For guds skyld, ikke la sleipingene her på forumet få teamet gratis. Så lenge du ikke har betalt for en utvidet lisens, er det kun du som har rettigheter til temaet du kjøpte.

Det er ingen problem for oss å hjelpe deg. Det eneste som trengs å bli endret er CSS-koden. Send meg en link til nettsiden din via PM, så skal jeg sende deg en løsning der
Sist endret av Ru11er; 8. november 2014 kl. 00:31.
Da har jeg blitt kalt sleiping også!

Her er siden: http://dinmat.no
Ah! Klarte legge siden ned 2 ganger før jeg fikk svart....
Fin side - Men synest du den ikke er altfor lang? Det føles ut som du har satt deg ned og fått ikke bare en menn 3 menyer i hånden. Du har veldig fine bilder ellers hadde jeg ikke kommet meg halveis ned på siden tror jeg. Og så har du jo en fin meny som bare tar deg inn på enda flere undersider med herlig mat. Tror du det ikke ville vært bedre å brukt et one-page design? Menyen diner jo ikke halvfull heller, så du kunne jo lett opplyst brukeren om hva som kommer nede på siden din via navigasjonen. Er som regel bare en ting kunden vil. Åpningstiden, et telefonnummer og se litt i navigasjonen. Jeg og de fleste hadde nok aldri kommet os ned til noe reindyrsburger eller suppe for ungdommen. Men du har veldig fine bilder, så du henter deg litt inn der.

Her har du et døme på en kunde som ville ha -altfor- mye tekst, men som brukte menyen slik jeg mener du bør gjøre, slik at man får med seg hele siden; http://ukjentkunde.no/#hjem , Og en annen som insisterte på noen utrolig store bilder på fremsiden; www.jkeller.no - Er ikke dermed sagt det hadde vært finere. Nå er den siden her laget av de selv, men de har fått hjelp til menyene som ligger under navigasjonen. Utrolig mye mer oversiktelig, men i det tilfellet der ikke mer pent. Ike noe tvil om at du kan og sette sammen ting som kan se pent ut, men jeg la faktisk først merke til det nå før jeg skulle legge ned siden at; "Hva skal vi ha til middag? Svaret finner du på DinMat.no. Her finner du alt fra dagens middagstips og ukemenyer til tips om vin og mat til den store festen" - Jeg trodde det var en restaurant jeg. Nå er jo sikkert ikke jeg over gjennomsnittet smart, men det er som regel ikke kundene sombruker siden heller. Kanskje prøve noe one-page eller noe annet neste gang og se om det ikke kan fungere bra det og!
Trådstarter
Takker for svar :-)
Men dinmat.no er ikke siden min. Dette var bare en side jeg la ved som et eksempel på en side som har boksen slik jeg ønsker det. Som har boksen i riktig størrelse. Det er mye ved den siden jeg ikke liker, så nettmagasinet vi skal lage som er under produksjon, skal ikke ligne helt på denne siden.

Takker for svar :-)
Men dinmat.no er ikke siden min. Dette var bare en side jeg la ved som et eksempel på en side som har boksen slik jeg ønsker det. Som har boksen i riktig størrelse. Det er mye ved den siden jeg ikke liker, så nettmagasinet vi skal lage som er under produksjon, skal ikke ligne helt på denne siden.
Sist endret av [db]; 8. november 2014 kl. 10:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Aahak då var det jo virkelig verdt å skrive det for tredje gangen! :P
Trådstarter
Sitat av hideout Vis innlegg
Aahak då var det jo virkelig verdt å skrive det for tredje gangen! :P
Vis hele sitatet...
Hehe! Beklager missoppfattelsen.
Men tilbakemeldingene dine er allikevel viktig, da det gir meg inspirasjon og en pekepinn på hvordan siden ikke burde være.