Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 17765
Blåser liv i denne tråden igjen for jeg ønsker å prøve ut dette.

Litt dum her, men er det sånn å forstå at man skal lage en nettside med innhold andre har skrevet for å få trafikk, for å så selge lenker til bedrifter som betaler deg for å ha link til nettsiden sin på din nettside?
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Hvorfor i all verden skal noen betale for en link som ikke har besøkende? Formålet med denne guiden er å opprette artikler på ei Wordpress-side, og bytte lenker med andre som er innenfor samme kategori. Kluet her er at DE skal betale deg, mens du skal slippe. Det er jo helt bak mål feil.

Anbefaler de som ikke har vært borti webutvikling før å ikke bry seg om denne guiden. Hvis du ikke klarer å motstå - gi det et forsøk.

Men du vil angre.
Ru11er, les deg opp på pagerank. Mange aktører i bransjer med stor konkurranse er nok villige til å betale penger for gode innkommende lenker for å booste pageranken sin. De driter i hvor mange besøkende som kommer igjennom lenken, så lenge siden lenken kommer fra har en OK pagerank.
[quote=nikita;3050378]
Sitat av Zarlach Vis innlegg
Ja! Gjør dette hver dag og du får 1.64millioner i året....! ((5000-500)*365, multitask mellom flere nettsider av gangen) Dette vil sannsynligvis aldri fungere noe bra.

Tøysete argumentasjon. Om du gidder å jobbe 10 timer dagen, 365 dager i året tjener du LANGT, LANGT mer enn 1,64 millioner kroner.
Vis hele sitatet...
Hvis du som sagt skal tjene det du oppgir så må du konstant selge noe det er liten odds for når folk flest idag klikker seg direkte inn dit de vil (søkemotor).

Hvis mange prøver seg på dette blir det en hel haug med unødvendig kataloger som henviser deg hit og dit, som jeg ser på som bortkasted tid når du kan klikke deg rett inn dit du vil. Derfor så vil pagerank definitivt ha noe å si som du sier det ikke gjør, siden folk flest klikker på første siden av søkemotors treff. For å være konkuransedyktig må du hvertfall ha pent design og være synelig på nettet (pagerank). Jeg skal prøve å lage noen nettsider, men jeg ser meg nødt til å opparbeide meg pagerank hvis jeg skal ha noen form for nyttetjeneste for den som vil selge meg innhold/lenker.