Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 7062
Hei alle freaks ;-)

Tenkte å lage en tråd rundt dette med C-Liquid, som er E-juice blandet med syntetiske cannabinoder.
Man kan bestille ferdig blandet med stoffet N-cumyl-1-(5-fluoropentyl)indazole-3-carboxamide eller man kan lage selv. Så kom gjerne med blandingsforhold og/eller fremgangsmåte.

Har lest litt rundt dette på Internett og ser at det finnes noen som har ærfaring innen dette og at 5f-AKB-48 er ideell til dette. Og blandingsforhold er 20 mg på 1ml E-juice, så 0.1g på 5ml.
Og det står det at blandingen blir snøhvit i fargen. Det vil si at man ser tydelig at pulveret i blandingen ikke er ordentlig blandet. Så da anbefales det å sette den i mikroen i 10 sek. Og da skal visst blandingen bli blank i fargen igjen og ordentlig blandet og klar til å fylles på E-sigaretten (eller lignende)

Så jeg tenkte også å teste dette.
Jeg brukte THJ 2201 og helt vanlig E-juice. Målte opp 100mg og 5ml, blandet det og merket hva de mente med snowwhite(snøhvit) i fargen. Man så klart å tydelig pulveret i blandingen.
Så jeg testet å ha det 10 sek i mikroen for å se om det blandet seg, noe det IKKE gjorde
Prøvde engang til uten lykke, eller det vil si, imens den er varm er vesken blank og blandet, men når den blir kald igjen så kommer pulveret til syne igjen og fargen blir snøhvit igjen.
Prøvde selvfølgelig å helle på E-pipa mi for å røyke, men det var ingen funk(effekt).
Pulveret blir liggende igjen i veske-tanken og E-juicen blir borte som normalt.

Det Jeg tror er at THJ 2201 ikke er noe særlig å bruke til dette, Og at noen RC-stoffer fungerer bedre enn andre til akkurat dette. Noen som vet noe om det???
Er det noen andre som har ærfaring innen dette og/eller vet noe som kan være interessant/nyttig å vite?
Noen som vet hvilke stoffer som må ha mindre eller mer varme for å forbrenne nok til å gi effekt?

Har lest at dette nye stoffet N-cumyl-1-(5-fluoropentyl)indazole-3-carboxamide som kommer på ferdigblandet flasker på 3ml er flytende til å begynne med og blander seg lett og forbrenner med mye mindre varme enn de andre cannabinodene.

Be safe, PEACE Y Y
Kan ikke svare på det du søker etter, men må si jeg også er interessert i temaet og vil ikke at tråden skal dø.
Hvilket land er det du har bestilt disse N-cannabinoidene fra?

Vet du om det går ann og innta det på en annen måte enn via e-cig?
Sitat av PainOfSalvation Vis innlegg
Kan ikke svare på det du søker etter, men må si jeg også er interessert i temaet og vil ikke at tråden skal dø.
Hvilket land er det du har bestilt disse N-cannabinoidene fra?

Vet du om det går ann og innta det på en annen måte enn via e-cig?
Vis hele sitatet...


Tror det desverre ikke er lov å uttale seg om hvor man har bestillt fra, selv om det bare gjelder landet man får det fra.

Tja kan vel innta det oralt eventuelt dryppe en dråpe på toppen av en sigarett og deretter røyke sigaretten, men det ville gjort da dette nye cannabinodet visst skal være 20 ganger sterkere enn vanlige syntetiske cannabinodene.
Og er du riktig gal nok, kan du sikkert skyte det også.
Men det er jo best å bruke en E-pipe med justerbar volt (eller litt mer avansert E-sigarett).

Sjekka litt rundt regelverket og diskutere hvilke land stoffer blir syntesert og sendes fra er lov.

Så da kan jeg legge til at, di fleste RC kjemikere som jeg stoler på bor i England og det sendes derifra også.

Stoler ikke helt på kjemi i Kina for å si det sånn...
Sist endret av Svampbobtrekant; 24. september 2014 kl. 10:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ville forsøkt med NM-2201
[quote=Castaneda;3173646]Ville forsøkt med NM-2201 [/QUOTE


Ja N-cannabinodene gir effekt ved mindre varme enn de andre. Så du kan ha rett i det.

Har du noen ærfaring innen å blande C-Liquid?
Sist endret av Svampbobtrekant; 13. oktober 2014 kl. 21:58.