Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2230
Tok ca mellom 30 - 60 mg igjennom en hel dag i fire dager.
Fikk blod i urinen i fire dager og forstoppelse i en uke. Nå er dette over, men er dette farlig eller er det vanlig ved bruk av medikamentet?

Og noen tips om å hvordan unngå å få disse bivirkningene?
Blod i urinen indikerer på nyreproblemer noe jeg anbefaler deg å sjekke ut hos lege umiddelbart. Forstoppelse er vanlig ved bruk av opiater.. Du kan få medisiner mot det på apoteket.
Har allerede gjort dette hos legen og alt var i orden. Men det er kanskje greit å roe ned litt på doseringen. Har sterke smerter hver dag, så det er derfor jeg tar det. Men bare innimellom når smertene er på det verste. Tok litt av når jeg merket hvor utrolig digg det var å være smertefri med eufori samtidig.
Takk for råd.
Sist endret av Mastermind1; 7. august 2014 kl. 04:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
drikk mye vann. 1.5-2L daglig.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Mastermind1 Vis innlegg
Har allerede gjort dette hos legen og alt var i orden. Men det er kanskje greit å roe ned litt på doseringen. Har sterke smerter hver dag, så det er derfor jeg tar det. Men bare innimellom når smertene er på det verste. Tok litt av når jeg merket hvor utrolig digg det var å være smertefri med eufori samtidig.
Takk for råd.
Vis hele sitatet...

Bra det ikke var noe alvorlig, når du tydeligvis har det tøft nok fra før. Et deilig medikament, bare synd det er så vanskelig å få. Har smerter etter stor operasjon selv, og etter en måned med store doser OxyContin, oxynorm og ketorax var det over. Legene mente jeg hadde nok smertelindring med 50mgs nobligan.
har vært innom nobligan selv. Det gir meg ingenting.. Hvordan funker det for deg?
Kan oxy rusen sammenlignes med dolcotin?
Nei syntes absolutt ikke det, men nå syntes jeg dolcontin gir en veldig kjedelig rus, pluss at det gir meg veldig dårlig funk.