Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1321
Jeg har en nokia 100.

Trenger et billig og enkelt abonnoment som gir bra pris på ringeminutter og sms. Trenger mao. ikke noe internett-relatert surfedatalagrings gigabytes eller noe.

Har talkmore nå og bruker kontant-kort greia hvor jeg fyller på 100 her , 200 der. Men det beste hadde vært å bare betale 99,- i mnd et sted?

Av ren latskap og ignoranse på markedet spør jeg her om dere vet det beste alternativet for meg? På forhånd takk!

http://1.bp.blogspot.com/--3SJeK7jwwA/UBe3BKJL8oI/AAAAAAAAAK0/T02DjAExdlM/s320/nokia-100-400x400-imad3hxyhzvx5x2f-128x128.jpeg

PS: fordel om jeg kan beholde det gamle nummeret mitt? Aner ikke hvordan sånt fungerer lengre.
Sist endret av Chikara; 3. september 2014 kl. 21:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Fant ingen som hadde uten data, men chess har fri sms, ringeminutter og 1GB data for 169,-
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
www.telepriser.no ?

Knott inn bruken din, done.