Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 740
Hei

Skulle ta ut skjermkorte mitt fra en annen pc nå for og få den til og bli litt mer stillegående og fordi det ikke har bruk for det i den pcen,

men nå får jeg ikke noe bilde på det intregretre skjermkorte.
har resetta bios/cmos? uten att det det gikk noe bedre. har prøvd begge hdmi portene sant dvi porten men forsatt ikke noe bilde.

har satt tilbake skjermkorte nå for og sjekke om jeg fikk bilde da og det gjorde jeg.

men er det noen som vet om det er noe innstillinger i bios elr noe som jeg må endre på?

hovedkorte er foresten Gigabyte GA_z77N-Wifi.
Er ingen overraskelse at du ikke får bilde iallefall, du har jo ikke i et skjermkort???? Er ikke skjermkort i Gigabyte GA_z77N-Wifi.
Sitat av Hager Vis innlegg
Er ingen overraskelse at du ikke får bilde iallefall, du har jo ikke i et skjermkort???? Er ikke skjermkort i Gigabyte GA_z77N-Wifi.
Vis hele sitatet...
Sikker på det der?

You also get two HDMI and a DVI output to take advantage of Ivy Bridge processors' integrated graphics, but you can only run two monitors at once. If you want a three-monitor setup, or if you just want to play games at higher resolutions, you'll need to plug a graphics card into the spare PCI Express x16 slot.
Vis hele sitatet...
Sitat av Hager Vis innlegg
Er ingen overraskelse at du ikke får bilde iallefall, du har jo ikke i et skjermkort???? Er ikke skjermkort i Gigabyte GA_z77N-Wifi.
Vis hele sitatet...
Høres veldig rart ut da så lenge det er både hdmi og dvi-i på hovedkorte.
Hvilken cpu har du?

Har du f.eks en 2550k er det ikke så merkelig at en ikke får noe signal
Sist endret av sweem; 3. september 2014 kl. 17:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av sweem Vis innlegg
Hvilken cpu har du?

Har du f.eks en 2550k er det ikke så merkelig at en ikke får noe signal
Vis hele sitatet...
Mener det er en intel i5-3350p som sitter der
der har du problemet ditt..

innehar ingen hd graphics
Sist endret av sweem; 3. september 2014 kl. 17:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
da får jeg kjøpe ett mindre grafikkort da

Men takk for raske svar