Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 5068
Noen som har erfaring med begge og kan si noe om hvordan de står seg i forhold til hverandre?

Hadde ikke hatt noe i mot litt eufori av og til, men vil gjerne ha en funksjonell stimulant også. Har forsåvidt en bestilling på MPA inne, men den er ikke sendt, så det er ikke for sent å endre.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Ethylphenidate er nesten identisk med ritalin, men effekten minner mer om amfetamin eller bare en mye bedre versjon av ritalin/metylfenidat. Har aldri prøvd MPA, men som jeg har forstått det, ser det veldig lik ut som metamfetamin, bortsett fra at MPA mangler den serotonerge aktiviteten metamfetamin har.

Glemte å legge til at jeg bare har prøvd etylfenidat, metylfenidat og metamfetamin, ikke MPA. Men jeg håper infoen hjelper.

Fun fact: Hvis man drikker alkohol samtidig som man tar ritalin/metylfenidat, så blir metylfenidatet omgjort til etylfenidat
Sist endret av Mexxy; 31. august 2014 kl. 13:14.
Litt på siden: Er Ethylphenidate lovlig å importere uten resept til Norge?
Det står ikke nevnt noe om Norge unger "legality" på Wikipedia.

Jeg trenger Ritalin, men venter på slik behandling. har vært inne på å kjøpe et eller flere av Racetam' ene på nettet (fortrinnsvis pramiracetam), men er usikker på om dette er lovlig å gjøre. Synes det er håpløst når helsevesenet ikke gir slik medisin og nærmest tvinger folk ut på det illegale markedet.

Ethylphenidate kan kanskje være et alternativ.