Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1153
Heisann.

Jeg kjørte nylig en ren reinstallering av Windows 7 på min Dell Vostro 3350-laptop. Når alt var ferdig finner den ikke nettverkskort og skjermoppløsningen er elendig (1024x768 eller 800x600). Før hadde jeg en hel bunch med ulike oppløsninger å velge fra. Foreløpig bruker jeg en netgear-adapter for å få internet på den.

Har forresten hele den gamle Windows-mappen fra forrige system. Markert som Windows.old .


Kan noen hjelpe meg asap? Eventuelt tipse meg om drivere etc?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
www.dell.com

Support - support by product - tservicetag som står på klistremerke under pcen. Last ned.
Amatøren
Trådstarter
40 7
Har allerede innstallert driveren til blant annet netverkskortet, men kommer ingen veg.
Er du sikker på at du har installert riktig driver? Jeg ser du har seks forskjellige valg på http://www.dell.com/support/home/us/...o-3350/drivers, for Windows 7, 64 bit.
Sist endret av Grimdoc; 15. august 2014 kl. 21:16.
Amatøren
Trådstarter
40 7
Ja, det er nettopp det jeg stusser litt på. Har fått til skjerminnstillingene nå, men nettverkskortet er ennå fucked.

Takk for svar, btw
Kjør en windows update. Det kan fort hjelpe.
Amatøren
Trådstarter
40 7
Har fått det meste på plass nå. Måtte søke opp diverse andre drivere enn fra Dell.

Problem solved og takk for alle svar!