Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3723
Hei!
Da skal jeg prøve å skrive en av mine første rusrapporter.
Dette er på noe så kjedelig som marihuana, men rusen var morsom
Jeg har mye erfaring med rusmidler fra før, blant annet syntetisk hasj, kokain, amfetamin, metadon, benzodiazepiner, opiater osv. Hasj er selvfølgelig en av tingene.

OK, da starter vi:
Jeg hadde egentlig lagt meg. Jeg så en film (The Sisterhood of the Traveling Pants).

Plutselig fikk jeg en SMS fra bestevenninna mi. Hun lurte på hva jeg gjorde, og om hun og en kompis (som hun holder på med) kunne komme innom for å ta en blås.

Jaja, bare å komme innom, vil gjerne ha en blås jeg

De kom, og jeg møtte på fyren hun holder på med. Kjente ikke ham fra før, så jeg håndhilste og sa mitt navn. Han sa sitt eget navn, og jeg sa at jeg vet det.

Det er vel verdt å nevne at jeg er døv, og altså ikke hører noe som helst, mens de to som kom innom ikke er det. Venninna mi kan litt tegnspråk, fyren kan null og niks. Helt i orden, er vant med sånne situasjoner, er til og med vant med situasjoner der jeg er den eneste døve og kjeder meg. Altså null problem!

Jeg skrev på PC-en;
Hei *navnet til fyren*!
Jeg heter *mitt navn*, og jeg er bestevennen til *venninna mi sitt navn*. Det betyr at hvis du gjør noe dumt, får du med meg å bestille!

Han bare lo.

Vi fant frem bong og grønt, og gikk ut for å røyke. Da vi var ute, kom jeg på at jeg hadde glemt å fylle vann på bongen min, så jeg gikk inn igjen for å fylle på vann.

Vi gikk bak huset her, og prøvde å finne et sted å røyke. Jeg er ikke helt kjent med området jeg bor i, da jeg nettopp har flytta hit, derfor ble det litt knoting og sjekking av området bak huset.

Plutselig kom det en bil, og da bestemte vi oss for å gå til kirkegården istedet. Det var tross alt kl 00 på natta, da er det vel ingen andre der, dessuten er det for mørkt til at noen kan se oss.

Vi måtte gå til framsiden av huset jeg bor i først, for så å gå til kirkegården etterpå. Da vi var på fremsiden, kom plutselig bilen opp til oss. En mann i gul refleksvest steg ut av bilen og pratet til oss. Venninna mi sa at jeg er døv, så han måtte snakke til dem.

Jeg sto der og hadde noia for at han skulle skjønne hva vi holdt på med. Han så jo at vi snek oss rundt huset midt på natta, samt. at vi forlot området da han kom.

Han spurte oss / meg om hvor nummer 10 var. Jeg tenkte "WTF, det må være et lurespørsmål eller noe", siden jeg bor i nr 145..... Derfor var han ganske langt ute på bærtur.... Jeg tok frem telefonen og tastet inn adressen på Google Maps.
Forklarte at han måtte kjøre ut og til venstre helt til han kom til et veikryss.
Der ligger nr 10.

Han takket og kjørte videre.
PUH!

Jeg skrev på telefonen:
"Jeg har ikke røyka, og har allerede noia"
Da sa venninna mi: "Jeg også!"

Vi gikk til kirkegården og satte oss ned på en plen. Vi sjekket litt rundt.. Nei, her er det neppe noen som kommer.

Fyren fyrte opp! Han tok et par store trekk før han ga meg bongen.
Det var litt utfordrende å tenne på, da det var litt vind.

Allerede etter det første trekket merket jeg noe. Dette var altså bra saker!
"Hvor har du fått dette fra da?"
- "Han fikk det fra broren din!" sa venninna mi da.

Aha! Kult at broren min har så bra saker!!
Det betyr bare en ting: At sakene jeg skal kjøpe av ham på fredag er bra greier!

Jeg tok et trekk til, og ga ham bongen.
Nå fikk jeg et hosteanfall, og spyttet ganske mye. Faen

Jeg tok frem mobilen og så at jeg hadde en melding fra en annen venninne på Facebook; "Hahahaha (Y)".

Jeg skrev: "Faen, dette var bra greier!"
- "What?"
- "Jeg sitter og røyker grønt med **** og ****".
- "Åjaaaa hahahahaha, blir du stein da?"
- "Det kan jeg love deg."

Jeg la telefonen i lomma og begynte å lure på om det virkelig ikke er noen som ser oss. Hva om noen ringer politiet og de plutselig dukker opp med narkobikkjer?

Nei, nå må jeg slutte å tenke sånn. Det er bare weeden som gjør det sånn.
Det funka!

... Plutselig kom en mann spaserende gjennom kirkegården. Jeg så ikke ham før de andre reagerte og gjemte stasjet.

"FAEN!!!! Så han at jeg nettopp tok et trekk? Eller var han for langt unna til å se det? Hva om han ringer politiet fordi han synes vi oppfører oss mistenkelig? Nå kan jeg og dama mi ihvertfall ikke røyke her på fredag!"

Jeg fulgte med på hvor han gikk, og så at han gikk bort. Lekkert

Da var det bare å røyke mer til vi ble steine som faen. Det ble vi også.

Til slutt skulle vi gå hjem, fordi de to andre skulle stikke til noen andre, og jeg skulle legge meg. Åwkeii, no problem!

Da vi gikk, var jeg foran, de to andre bak. Jeg begynte å tenke "Hva om de synes at jeg går rart? Jeg er jo døv, og har derfor ingen balanse i utgangspunktet, det er bare trening som gjør at jeg kan gå."

Jeg gikk ganske greit, var ikke noe stort problem i utgangspunktet, men jeg merket at når jeg tenkte på hvordan jeg gikk, begynte jeg å sjangle eller være for fokusert på hvordan jeg bevegde beina, og da ble det bare rart å gå.

"LOL, det er merkelig at jeg kan stå oppreist egentlig. Det er en evne jeg har, som ingen andre har! Alle andre mennesker i verden kan ikke gå. Bare jeg og de to andre her som kan det."


Hva for noe? Tenkte jeg virkelig det?

Huff...

Da vi var vel inne hos meg, spurte jeg fyren om han hadde munch, og om han ville ha popkorn. Thumbs up!

Han spiste ikke popkornet...?
Jaja....
Venninna mi røyka ikke. Hun trakk seg i siste liten. Noen forklaring fikk ikke vi, men vi brydde oss ikke stort.

Hun satt derfor i senga sammen med meg og kopet, kastet telefonen sin i gulvet osv. mens jeg og fyren snakket sammen på PC-en min

Det viser seg at han har bruker her på freak. Jeg spurte om hva han kalte seg. Da skrev han "secret", og jeg tenkte "Aha! Det er et ordspill, han kaller seg secret.", og googlet "Secret site:freak.no".

Da tok han over tastaturet og skrev "Som i; I don't tell"

Aha, ja

"Jaja, jeg finner ut av det. Jeg skal gjennomsøke hele forumet og finne en profil med tråder som passer best." tenkte jeg.... LOL..?

Han fikk likevel vite hva jeg kaller meg på forumet.

Vi begynte også å snakke om noe elektrogreier, siden kjæresten min har Usher syndrom type 1. Hun er født døv, og blir blind senere i livet.

Da hadde jeg tenkt at, hvis vi flytter sammen, skulle jeg sørge for at det var LED-striper på gulvet som slo seg på når det vanlige lyset ble slått av. Altså nattlys, som hun kan følge når det er mørkt, og hun er våken om natta.

Mørkesynet hennes er nemlig ganske dårlig, og hun ser ikke særlig mye i mørke, mens vi andre ser litt.

Jeg spurte ham om hva som er den beste løsningen her, for å få til et nødlys.
- "Nødlys? Var ikke det nattlys da?"
- "Hahahahaha, jo! Faen..."

Ok, han svarte på spørsmålet mitt og hadde ganske mange bra argumenter.
Jeg satt og tenkte "Fyfaen, denne fyren er et geni, egentlig. Kult å bli kjent med ham!" ....

Vi diskuterte også benzo, og han spurte om jeg hadde noe på rommet. Nei, dessverre, det har jeg ikke, fordi jeg skal kutte ut sånne ting og heller røyke hasj. Dama mi tvang meg til å kaste alt sammen....

Ellers hadde du fått, altså!

Etter at de dro, satt jeg oppe og skrev med en annen venninne og så resten av filmen

Da jeg våknet nå imorges, hadde jeg litt vondt i hodet, grunnen til det vet jeg ikke, men bryr meg ikke. Nå har jeg det fint

Med andre ord: Røyk grønt, det er sunt!
Hehe morsom fortelling påminnet meg om at jeg trenger gode venner som det går ann å nyte litt grønt ilag med
Fin historie! Alltid morsomt og lese rapporter.
Koselig kveld da, hehe.

Jeg ble veldig nyskjerrig nå: er det sånn at alle døve har problemer med balanse og det å gå? Også; tenker du "høylytt" i hodet ditt hele tiden, eller er du veldig ofte distrahert og kobler litt av i tankene? Er hypotesen min korrekt er det enklere for døve å få noia...
Sitat av Spirituell Vis innlegg
Koselig kveld da, hehe.

Jeg ble veldig nyskjerrig nå: er det sånn at alle døve har problemer med balanse og det å gå? Også; tenker du "høylytt" i hodet ditt hele tiden, eller er du veldig ofte distrahert og kobler litt av i tankene? Er hypotesen min korrekt er det enklere for døve å få noia...
Vis hele sitatet...
Yo!
Lov å spørre vettu
Nei, ikke alle døve har dette problemet. Jeg har dette problemet fordi jeg fikk hjernehinnebetennelse da jeg var seks uker gammel. Dette tok knekken på flere ting i ørene mine, blant annet balanseorganet. Kjæresten min, med Usher syndrom, og altså er døv av den grunn, har bedre balanse enn meg.

Likevel bruker man faktisk ørene til å balansere, og vi døve kompenserer med synet. I mørke kan du bare glemme balanse .. Vi går heller ikke rett fram i mørke, vi tror det, men vi gjør ikke det

Jeg tenker høylytt i hodet, ja Jeg kobler ALLTID av i tankene, vi døve er så flinke til å koble av fra situasjonene vi er i, for å tenke på noe annet.
Kul rapport, kunne du nevnt, eller hintet hvilken kirkegård det er??

Forresten er hørselen viktig for balansen ettersom det sitter i sneglehuset i øret, har selv hatt hjernehinnebetennelse og balansen er ikke tipptopp heller selv med den restende hørselen jeg har og!

Tror jeg må hilse på deg en dag om du oppholder deg i der du angir på profilen
Sitat av Bunker Vis innlegg
Kul rapport, kunne du nevnt, eller hintet hvilken kirkegård det er??

Forresten er hørselen viktig for balansen ettersom det sitter i sneglehuset i øret, har selv hatt hjernehinnebetennelse og balansen er ikke tipptopp heller selv med den restende hørselen jeg har og!

Tror jeg må hilse på deg en dag om du oppholder deg i der du angir på profilen
Vis hele sitatet...
Yo :-)
Dette var i Trondheim, på et sted ganske nær NTNU Dragvoll