Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3776
på heltid
iSkurk's Avatar
Hei dere, tok nettopp 1 Sobril og lurer på hvor mange jeg evt burde ta for å føle en "rus" ble bare slapp og det etter og røyke en joint med sativa buddha weed xD
Er ganske borte men forslag fra se som kjenner til denne tabletten.
Noen foretrekker sobril framfor andre benzoer, selvom sobril er det svakeste.
Hvor mange mg har du fått/spist?
Med en røykings til så blir jo formen litt chillere også.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sobril er ikke kjent for å gi noe særlig rus, ikke alene ihvertfall. Den demper angsten ved normale doser. Ved større doser kan det virke litt muskelavslappende, men da er det også stor fare for hukommelsestap og idiotisk oppførsel.

15-30mg vil være en fin dose for å dempe angst og uro for en som er ny med benzodiazepiner. Jeg ville ikke anbefalt å ta mer enn 50mg uten erfaring/toleranse.

Hvis jeg skulle ha ruset meg på sobril, så måtte jeg ha drukket noen øl eller noen glass med vin for å kjenne en "rus". Formen blir veldig fin, men dette er ikke noe man tuller med. Sjansen for at ting går til helvete er ganske stor. Så her bør man virkelig vite hva man driver på med.

Cannabis og benzodiazepiner synes jeg egentlig ikke er noe spesiell bra kombinasjon. De forsterker ikke hverandre noe særlig. Kan selvfølgelig være greit med en pille eller to hvis man sliter med angst og noia når man røyker.

Og en siste ting. Det tar noen timer før man har full effekt av Sobril. Det er den "treigeste" benzoen. Mange som hiver i seg flere tabletter enn planlagt fordi de blir utålmodig. Gi det minst 2 timer før du tenker på å redosere.
Sist endret av Mexxy; 27. juni 2014 kl. 23:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
på heltid
iSkurk's Avatar
Trådstarter
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Noen foretrekker sobril framfor andre benzoer, selvom sobril er det svakeste.
Hvor mange mg har du fått/spist?
Med en røykings til så blir jo formen litt chillere også.
Vis hele sitatet...
Haha, jeg tok 1 sob etter en stor røykings, endte bare opp utrolig trøtt og søvnig, litt dårlig så ble sovende på tastaturet siden jeg satt og gamet.

Sitat av Muradi Vis innlegg
Sobril er ikke kjent for å gi noe særlig rus, ikke alene ihvertfall. Den demper angsten ved normale doser. Ved større doser kan det virke litt muskelavslappende, men da er det også stor fare for hukommelsestap og idiotisk oppførsel.

15-30mg vil være en fin dose for å dempe angst og uro for en som er ny med benzodiazepiner. Jeg ville ikke anbefalt å ta mer enn 50mg uten erfaring/toleranse.

Hvis jeg skulle ha ruset meg på sobril, så måtte jeg ha drukket noen øl eller noen glass med vin for å kjenne en "rus". Formen blir veldig fin, men dette er ikke noe man tuller med. Sjansen for at ting går til helvete er ganske stor. Så her bør man virkelig vite hva man driver på med.

Cannabis og benzodiazepiner synes jeg egentlig ikke er noe spesiell bra kombinasjon. De forsterker ikke hverandre noe særlig. Kan selvfølgelig være greit med en pille eller to hvis man sliter med angst og noia når man røyker.

Og en siste ting. Det tar noen timer før man har full effekt av Sobril. Det er den "treigeste" benzoen. Mange som hiver i seg flere tabletter enn planlagt fordi de blir utålmodig. Gi det minst 2 timer før du tenker på å redosere.
Vis hele sitatet...
Noe av det siste du sier der! Tok 2rivo,2Sobril og 1 1/2 imovane, da følte jeg meg ganske borte, men hvorfor var det større rus dagen etter? følt meg pling i bollen, litt distrahert og kvalm
Sist endret av iSkurk; 28. juni 2014 kl. 14:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Sobril er ikke kjent for å gi noe særlig rus, ikke alene ihvertfall. Den demper angsten ved normale doser. Ved større doser kan det virke litt muskelavslappende, men da er det også stor fare for hukommelsestap og idiotisk oppførsel.

15-30mg vil være en fin dose for å dempe angst og uro for en som er ny med benzodiazepiner. Jeg ville ikke anbefalt å ta mer enn 50mg uten erfaring/toleranse.

Hvis jeg skulle ha ruset meg på sobril, så måtte jeg ha drukket noen øl eller noen glass med vin for å kjenne en "rus". Formen blir veldig fin, men dette er ikke noe man tuller med. Sjansen for at ting går til helvete er ganske stor. Så her bør man virkelig vite hva man driver på med.

Cannabis og benzodiazepiner synes jeg egentlig ikke er noe spesiell bra kombinasjon. De forsterker ikke hverandre noe særlig. Kan selvfølgelig være greit med en pille eller to hvis man sliter med angst og noia når man røyker.

Og en siste ting. Det tar noen timer før man har full effekt av Sobril. Det er den "treigeste" benzoen. Mange som hiver i seg flere tabletter enn planlagt fordi de blir utålmodig. Gi det minst 2 timer før du tenker på å redosere.
Vis hele sitatet...
Ja,Sobril virker så tregt og svakt at man skal være bra grønn på benzoer dersom man vil oppnå en rus, for å ruse seg på benzoer må man ta flere enn legens anbefalinger ellers bare sovner du eller kjenner ingenting
"Noe av det siste du sier der! Tok 2rivo,2Sobril og 1 1/2 imovane, da følte jeg meg ganske borte, men hvorfor var det større rus dagen etter? følt meg pling i bollen, litt distrahert og kvalm"

Rivotril har en meget land virketid, derfor føler man seg fin dagen etter også.
Sist endret av Sluzzz; 29. juni 2014 kl. 01:07.
Sobril fungerer utmerket som angstdempende, men noe heftig rusmiddel er det ikke. Husker jeg fikk tak i fem brett med 25 mg for noen år tilbake. Pillehue som jeg var spiste jeg meg nesten mett på pillene. Kjente ingen nevneverdig rus.

Spar de heller til "dagen derpå". Sobril fungerer ypperlig mot tømmermenn.
Sist endret av Niteandfog; 2. juli 2014 kl. 12:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
sobril funker best når man drikker alkohol, vil bare anbefale at du slår av telefon og låser deg inne for du kommer garantert til å gjøre noe du blir å angre på senere.

funker også godt sammen med hasj hvis man har lyst å sove godt.