Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 3753
Hei! Leste en triprapport på Erowid og må bare være sikker på en ting. Etter det som står her, skal 2C-B funke fint og ha i vann, men han hadde en stor dose i mye vann, for å dosere bedre. Dette betyr at det ville funket og tømt en kapsel med 25mg opp i et glass med vann eller en boks med cola, og hatt god effekt? Noen her som har erfaring med det?
Morpho menelaus
AXiMe's Avatar
Jeg er ikke noen kjemiker, men det kan fort ende opp med å reagere med stoffer i vannet eller colaen, og føre til at det blir ødelagt. Hvis du bruker destillert vann og passer godt på at ingen urenheter slipper til, så bør det dog gå bra.
Å ha det i vann skal vel fungere like godt som å svelge en kapsel av det med vann, men noen fenetylaminer blir ødelagt (mister potensen) hvis de blir lagret i vann over lenger tid. Er usikker på hva som menes med lenger tid, men ville ikke hatt oppi mer enn jeg har tenkt å bruke innen det neste døgnet.

I brus blir situasjonen litt verre, mener jeg leste at kullsyren ødelegger strukturen i molekylet og derfor bør de ikke lagres i brus. Du kan fint svelge det ned med brus, men ville ikke satsa på ha det stående blanda mer enn noen minutter, om ikke sekunder.