Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1398
Hey, det er et spill som nylig har blitt mye omtalt på youtube I det siste av samtlige youtubere! Anbefaler alle å sjekke det ut på http://playstarbound.com/about/

Det er et 2D Survival Sandbox game som handler om en karakter som akkurat har flyktet fra hjemplaneten sin med et romskip, dette romskipet kan du bruke til å komme deg rundt til andre planeter og solsystemer. Universet der er DIGERT så du går aldri tom for planeter å utforske. Det er også NPC's der som du kan kjøpe items hos og det finnes også Dungeons der det er fiender som dropper bra gear osv.
Det er for mye til at jeg kan forklare alt men hvis du går på linken jeg postet så kan du lese selv! Anbefaler det på det sterkeste

Har lagt inn over 20 + Timer selv i spillet og digger det!

Også, hvis noen er keen på multiplayer så kan jeg hoste hvis du vil spille!
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Har lagt ned noen timer i det selv, men synes selve gameplayet foregår fryktelig tregt i forhold til Minecraft. Heller ikke noen fan av inventory-systemet eller hvordan man kan bli insta-splattet av en eller annen elektrisk kule og må gå i et kvarter for å komme tilbake.

Håper det blir en del tweaks nå i Beta, for med de rette forandringene kan Starbound bli utrolig kult.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Ballerusk
Beis's Avatar
Så, etter et halvår på markedet, er det noen som spiller dette? Vurderer å kjøpe det, men har litt lyst til å høre folks tanker og meninger om dette.

Verdt penga? Blir det fort statisk (mye av det samme)?
Sitat av Beis Vis innlegg
Så, etter et halvår på markedet, er det noen som spiller dette? Vurderer å kjøpe det, men har litt lyst til å høre folks tanker og meninger om dette.

Verdt penga? Blir det fort statisk (mye av det samme)?
Vis hele sitatet...
Personlig hadde jeg det mye mer gøy med Terraria. Gameplay er ikke så alt for annerledes, men utviklinga i teknologi(Som i hva slags matrealer og verktøy) og hvor mye skade du kan gjøre på forskjellige monstre var mye mer tilfredsstillende for min del. På steam står det at jeg har 20 timer på Starbound og 80 timer på Terraria.

Tror forsåvidt også du kan få tak i Terraria billigere enn Starbound for tiden.
Terraria har jeg lagt ned nesten 200 timer i. Dette her har jeg vil 10 timer ish, og synes det ikke er på langt nær like fett. Spiller ikke Terraria lenger, men hatt det mye moro med det
Sist endret av Oatre; 10. mai 2014 kl. 23:04.